Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: [KW] Koleje Wielkopolskie - temat zbiorczy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
za parowozy.com.pl:
Cytat:Lokomotywa spalinowa SU46-047 zdefektowała prowadząc poranny pociąg 77325 Wolsztyn 5:40 - Poznań 7:34. Lokomotywa z wagonami stoi w Rakoniewicach. Pasażerowie przesiedli się do szynobusu. Jak informują Koleje WLKP. pociąg 77324 jest opóźniony ok. 30 minut.
czyli to był powód komunikacji zastępczej. przepraszam za to zamieszanie informacyjne. pospieszyłem się za bardzo.
Ruch przejął szynobus...

Jak się wczoraj dowiedziałem od kierownika pociągu, sprawnych szynobusów jest tylko 8.
SA132-001- odstawiony
SA132-010- odstawiony
SA134-010- odstawiony
SA105-001- odstawiony
SA132-003- odstawiony
SA132-011- odstawiony*

*) nie jestem pewien w 100%

Z czynnych na pewno to mamy tak: SA134-008, SA132-004, SA132-008, SA132-009, SA132-015, SA132-014
Jeszcze trzeba wymienić SA108-003 i SA108-010, które wczoraj jeszcze widziałem w ruchu
A tych gratów to nie liczę Tongue

Jeszcze SA108-002 jest odstawiony.
Będą kolejne kible po modernizacji.

- EN57-1062
- EN57-1502
Owszem, dzisiaj ogłoszono przetarg na naprawy główne wymienionych jednostek wraz z modernizacją.
Jak zauważa nasz Czytelnik, który regularnie korzysta z połączenia Ostrów - Leszno, wraz z przejęciem tej relacji przez Koleje Wielkopolskie oferta przewozowa na tej trasie uległa pogorszeniu.

źródło: Kurier Kolejowy

Ciekawe, jak to się skończy. Jeżeli usuną kolejne dwa kursy to już będzie masakra. Dwa połączenia do Leszna i dwa z Leszna to paranoja i nie to, co proponowały Przewozy Regionalne. Jeżeli tak dalej pójdzie to tę linię czeka los połączenia Jarocin - Gniezno.
Mam znajomego, który codziennie od 6 lat jeździ Poniec - Leszno - Poniec. To co KW wyprawia z tym połączeniem (i nie tylko), to jawne kpiny. Zresztą, nie omieszkałem tego skomentować w moim ostatnim wpisie na blogu.
loony, Kolego trzeba o tym na szerszą skalę opowiedzieć... jak wyżej ;-)
Ostrowianin, tak... Tylko kto chce tego słuchać? Media wtykają tylko kij w mrowisko i uciekają: pokazują rozgoryczonych pasażerów, później idą spytać marszałka albo kogoś za to odpowiedzialnego, który mówi, że wszystko jest super i na tym się temat kończy.
Teraz dziennikarze nie walczą o to żeby cokolwiek poprawić, tylko o temat, o sensację. Niestety, taka jest smutna prawda... A temat KW jest wałkowany przez większość mediów regionalnych i nic się nie zmienia. Bo pan redaktor przychodzi do marszałka, tylko po to, żeby odbębnić jedną z zasad dziennikarstwa, czyli zamieścić opinię obu stron konfliktu. I on ma w pompie, to co się dzieje dalej (marszałek i redaktor).
A jak ktoś zacznie drążyć temat głębie, to jakiej odpowiedzi od marszałka się spodziewasz - nie mamy kasy na finansowanie połączeń, to wszystko kosztuje gruby hajs, mamy ważniejsze wydatki, a te pociągi co wywaliliśmy woziły powietrze. вот и все, до свидания.
loony, Pytanie zatem czy lepiej nic nie robić i patrzeć jak wszystko zmierza ku zamknięciu linii czy mimo wszystko podejmować temat. Mam tutaj na miejscu kontakt z radną i zapewne wkrótce coś na ten temat więcej uda się zdziałać. Jeśli będziesz miał za sobą wkurzonych pasażerów na pewno łatwiej będzie cokolwiek zdziałać w tym temacie.
Wkurzeni pasażerowie potrafią tylko pisać komentarze pod internetowymi newsami. A radni? Nazwałbym ich 'bezradnymi'...
Fakt jest faktem, że jak pójdziesz do radnego, rzuci on temat na ichniejszym spotkaniu albo poleci z tym do jakiś mediów. Ewentualnie napisze pismo do marszałka albo innego ciu*asa od transportu w urzędzie.
Oczywiście jeśli jest to kumaty człowiek, któremu zależy. Bo 9/10 podchodzi do tematu, tak że są 4 razy w miesiącu na "walnym zgromadzeniu", pogadają sobie, skasują 400pln za miesiąc i gra gitara.
loony, Akurat radna z którą mam kontakt bardzo poważnie podchodzi do tematu połączeń kolejowych. Sama również wystosowała pismo do Przewozów Regionalnych w sprawie IR ,,Barbakana"
Walczyć można i wręcz trzeba, a nuż się uda. Tyle, że _KW też widać jest uczulone na linie spalinowe, jak _IC i woli bardziej dochodowe linie elektryczne. Jednak jeśli tak to wszystko ma wyglądać, to _KW będzie super w aglomeracji poznańskiej (do Wągrowca, Konina, Zbąszynka, Gniezna, Piły, Krzyża), a reszcie województwa będzie tak, jak opisywana wyżej sytuacja.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34