Liczba postów: 8 026
    Liczba wątków: 365
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
2
	 
 
	
	
		Zapewne nie, ale Siemens to firma z długoletnimi tradycjami, a nasze stosunkowo młode firmy muszą dopiero rynek zdobywać.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 3 909
    Liczba wątków: 159
	
Dołączył: 01.02.2011
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		A co to jest macierzysty kraj? Jesteśmy w UE.
	
	
	
Bahnfahren ist unser Business
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 1 830
    Liczba wątków: 27
	
Dołączył: 13.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		To powiedzieć już o projekcie który się zna nie można? :> Ok ok.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 2 287
    Liczba wątków: 45
	
Dołączył: 07.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Gdyby¶ poda³ szczegó³y to by³oby ciekawiej, bo sama informacja, ¿e lokomotywa bêdzie mia³a napêd asynchroniczny jest oczywista.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 1 830
    Liczba wątków: 27
	
Dołączył: 13.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Gdybym tylko mógł zdać szczegóły to, już by mnie tu nie było  8-)
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 896
    Liczba wątków: 17
	
Dołączył: 06.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Pesa idzie na łatwiznę. 190km/h wynika z przepisów - powyżej tej prędkości pociągi muszą spełniać surowsze normy bezpieczeństwa. Jako, że następnym stopniem ponad 160km/h jest 200km/h, bez posmarowania nie liczyłbym na sprzedaż tego wariantu.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 2 287
    Liczba wątków: 45
	
Dołączył: 07.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Najwyra¼niej docelow± grup± klientów maj± byæ firmy operuj±ce w Europie ¶rodkowo-wschodniej, a jak wszyscy dobrze wiemy tutaj siê takich prêdko¶ci nie osi±ga na co dzieñ.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 1 050
    Liczba wątków: 70
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Pasażerska nie oznacza tylko i wyłącznie pod IC, EX. Przecież potrzebne są również lokomotywy do zwyczajnych składów pasażerskich takich jak TLK, IR. Mam nadzieje, że lokomotywa będzie przystosowana do prowadzenia pociągów P&P, zresztą dziwne by było gdyby w nowej konstrukcji tego nie zastosowano.
	
	
	
Volenti non fit iniuria