• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EP08-007 w malowaniu "świnia"
#1
007 będzie na 99 % pomarańczowa. Świadczą o tym listwy i pas.
  Odpowiedz
#2
Oraz oznaczenia.
  Odpowiedz
#3
Nie rozumiem. Rozwiń swoją myśl.
  Odpowiedz
#4
Spójrz na czoło i oznaczenie EP08-007.
  Odpowiedz
#5
Chodzi o aluminiowe literki i cyferki na czole, zamiast namalowanego oznaczenia.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
  Odpowiedz
#6
Jednak, Gdańsk jest najbardziej miłośniczy w Polsce. Smile
  Odpowiedz
#7
I tak musiało przejść przez Centralę, ale jakieś kółko miłośników musiało maczać w tym paluchy. Trzeba pogratulować i podziękować ;-)

Na DTK w Krakowie coś w tym temacie słyszałem :-P
Pozdrawiam ;-)
  Odpowiedz
#8
Prawdopodobnie EP08-007 przechodzi swoja ostatnią naprawę rewizyjną przed trzecią naprawą główną. Ktoś potwierdzi?
  Odpowiedz
#9
Potwierdzam, tu jest na to dowód:
[Obrazek: 33uwyyt_th.jpg]
Obecnie przechodzi 2R6. Po wyjeżdżeniu tych 330 tys kilometrów wypada jej równo 2 310 000 km od ostatniej naprawy głównej.
  Odpowiedz
#10
EP08 przechodzą rewizje średnio co dwa lata więc pewnie do końca 2016 seria EP08 przestanie istnieć z wyjątkiem numeru 009.

W przypadku 007 to ostatnia rewizja, lecz 001, 006, 008, 010, 012, 013 pozostały jeszcze po jednej rewizji a 009 nawet dwie. To właśnie EP08-009 powinna zakończyć eksploatację serii EP08 może nawet w 2018.
  Odpowiedz
#11
I co wtedy z tymi lokami będzie? Kasacja czy przeróbka na inną serię?
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
  Odpowiedz
#12
A niby na co je przerobić? Pozostaje kasacja, pewnie zachowają EP08-007 w fabrycznym malowaniu.
  Odpowiedz
#13
Napisałeś coś o trzeciej naprawie głównej w przypadku EP08-007, więc może przebudowali by świnki na siódemki. To chyba nie jest wielki problem. Tak zrobili w latach 80tych z EP08-002 : 005, jak widzę w źródłach.
Chyba, że do tego czasu Intercity będzie już miało wystarczająco dużo sprawnych lokomotyw, że te kilka świnek faktycznie im się w ogóle nie przyda.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
  Odpowiedz
#14
Trzeciej naprawy głównej się nie przeprowadza to po prostu koniec. Poza tym IC ma plany redukcji EU07, więc po co im kolejne?
  Odpowiedz
#15
EP08-002 i pochodne miały ułożyskowanie ślizgowe wału drążonego więc to nie było problemem. W EP08 masz ułożyskowanie toczne. Jedyne co może wejść w rachubę to NG+M do standardu EU07A
  Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Przyszłość lokomotyw EP08 Virakocha 96 20 560 29.01.2016, 17:28
Ostatni post: jarząbek019
  EP09-046 w oryginalnym malowaniu mikrobart 38 7 833 10.02.2015, 09:37
Ostatni post: DamianT
  [prima aprilis] EP08-011 w malowaniu "świnia" maly97 7 1 985 02.04.2013, 08:59
Ostatni post: DamianT

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości