Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: EP08-007 w malowaniu "świnia"
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
007 będzie na 99 % pomarańczowa. Świadczą o tym listwy i pas.
Oraz oznaczenia.
Nie rozumiem. Rozwiń swoją myśl.
Spójrz na czoło i oznaczenie EP08-007.
Chodzi o aluminiowe literki i cyferki na czole, zamiast namalowanego oznaczenia.
Jednak, Gdańsk jest najbardziej miłośniczy w Polsce. Smile
I tak musiało przejść przez Centralę, ale jakieś kółko miłośników musiało maczać w tym paluchy. Trzeba pogratulować i podziękować ;-)

Na DTK w Krakowie coś w tym temacie słyszałem :-P
Prawdopodobnie EP08-007 przechodzi swoja ostatnią naprawę rewizyjną przed trzecią naprawą główną. Ktoś potwierdzi?
Potwierdzam, tu jest na to dowód:
[Obrazek: 33uwyyt_th.jpg]
Obecnie przechodzi 2R6. Po wyjeżdżeniu tych 330 tys kilometrów wypada jej równo 2 310 000 km od ostatniej naprawy głównej.
EP08 przechodzą rewizje średnio co dwa lata więc pewnie do końca 2016 seria EP08 przestanie istnieć z wyjątkiem numeru 009.

W przypadku 007 to ostatnia rewizja, lecz 001, 006, 008, 010, 012, 013 pozostały jeszcze po jednej rewizji a 009 nawet dwie. To właśnie EP08-009 powinna zakończyć eksploatację serii EP08 może nawet w 2018.
I co wtedy z tymi lokami będzie? Kasacja czy przeróbka na inną serię?
A niby na co je przerobić? Pozostaje kasacja, pewnie zachowają EP08-007 w fabrycznym malowaniu.
Napisałeś coś o trzeciej naprawie głównej w przypadku EP08-007, więc może przebudowali by świnki na siódemki. To chyba nie jest wielki problem. Tak zrobili w latach 80tych z EP08-002 : 005, jak widzę w źródłach.
Chyba, że do tego czasu Intercity będzie już miało wystarczająco dużo sprawnych lokomotyw, że te kilka świnek faktycznie im się w ogóle nie przyda.
Trzeciej naprawy głównej się nie przeprowadza to po prostu koniec. Poza tym IC ma plany redukcji EU07, więc po co im kolejne?
EP08-002 i pochodne miały ułożyskowanie ślizgowe wału drążonego więc to nie było problemem. W EP08 masz ułożyskowanie toczne. Jedyne co może wejść w rachubę to NG+M do standardu EU07A
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8