Ocena wątku:
  • 13 głosów - średnia: 4.31
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozkład jazdy 2025/2026
(21.07.2025, 15:54)Atoman napisał(a): W planach dotyczących IC Ursa i IC Uznam przywrócono mniej więcej założenia pociągu "Stanisław Moniuszko" z 2008 roku, czyli obsługi zarazem połączeń do Świnoujścia jak i Berlina z Warszawy i Śląska/Małopolski. Teraz jednak będzie na bogato, bo dojdzie jeszcze Lubelskie i Podkarpackie, no i manewry nie będą w Krzyżu, tylko w Poznaniu.
Przewidywany rozkład jazdy najważniejszych zmodyfikowanych nocnych jest następujący:

IC 37070 Ursa
Przemyśl Gł. 18:45
Kraków Gł. 21:00
Katowice 22:00
Opole Gł. 23:15
Wrocław Gł. 00:00-00:40
Poznań Gł. 02:20 - 03:00 (z 28170)
Berlin Charl. 07:00

IC 460 Baltic Express
Praha hl. n. 20:00
Wrocław Gł. 00:00
Poznań Gł. 01:45-02:00
Toruń Gł. 03:30-03:45
Gdynia Gł. 06:30

IC 28170 Uznam
Chełm 19:10
Lublin Gł. 20:00
Warszawa Cen. 22:00
Łódź Widzew 23:20
Kalisz 00:50
Poznań Gł. 02:20 - 03:20 (z 37070)
Szczecin Gł. 06:00
Świnoujście 07:20

IC 33173 Przemyślanin
Przemyśl Gł. 19:45
Kraków Gł. 22:00

IC 38173 Podhalanin
Zakopane 19:40
Kraków Gł. 22:00 - 22:40 (z 33173)
Łódź Widzew 02:10
Poznań Gł. 05:00 - 05:30
Szczecin Gł. 07:45
Świnoujście 09:00

IC 78173 Przemyślanin (jako de facto 33173/38173/78173)
Poznań Gł. 05:30
Białogard 08:30
Ustka 10:00

W drugą stronę należy zastosować symetrię i bez problemu zauważy się, co kiedy pojedzie.
Jeżeli chodzi natomiast o pociąg z Mazur, to dawniej mieliśmy nocny z Białegostoku na Wrocław oraz na Szczecin (ostatnio jako TLK Posejdon). Problemem tego drugiego jest, podobnie jak w przypadku obecnie modyfikowanego Przemyślanina, obsługa dużego ośrodka w środku nocy - Trójmiasta, stąd takie połączenie niezbyt ma rację bytu. Większe szanse dawałbym na to, aby Mazurom przywrócono nocny Wrocław, ale nie przez Olsztyn, Toruń, Poznań, tylko Olsztyn, Warszawę, Częstochowę, Katowice i do Szklarskiej Poręby jako Karkonosze.

A postój IC URSA w Kędzierzynie Koźlu bo przecież jest
Odpowiedz

(22.07.2025, 09:35)pasażerSzczecin napisał(a): @Kolelfan@gmall.com, a nie lepiej żebyśmy byli cierpliwi? W listopadzie będą wiadomo zestawienie pociągów.
Niestety, wszystkie pociągów na linii Lublin - Warszawa prawdopodobniej będą na EU160.
@Arturerur bez zmian, czyli IC Beskidy.

Przypominam, że na tej forum jest projekt rozkładu jazdy, które podano przez księdza! Znajdźcie sobie na "Forumowe Sprawy".

Dziękuję, słyszałem ponoć, że koniec modernizacji linii kolejowej z Żywca do Suchej Beskidzkiej ma się skończyć w 2026, a to oznacza, że może wrócić Polregio z Krakowa/Suchej Beskidzkiej do Żywca.
Odpowiedz

IC Kuter Wrocław – Gdynia w jakich godzinach będzie odjeżdżał z Mławy?
Odpowiedz

(22.07.2025, 10:07)Arturerur napisał(a): Dziękuję, słyszałem ponoć, że koniec modernizacji linii kolejowej z Żywca do Suchej Beskidzkiej ma się skończyć w 2026, a to oznacza, że może wrócić Polregio z Krakowa/Suchej Beskidzkiej do Żywca.
Tak, od wrześniowej korekty. 11 par w dni powszednie, 9 w weekendy i święta. Na kierunku z Żywca 4 codzienne wydłużone do Krakowa, z Krakowa 2 codzienne do Żywca. W Suchej Beskidzkiej mają być przesiadki do pociągów Kraków - Zakopane i Zakopane - Kraków.
Odpowiedz

Podobno EU160 mają być na IC Halny czy to prawda?
Odpowiedz

Z IC Kuter jest taka sprawa, że wygląda mi na testy wydłużenia Karkonoszy do relacji Wrocław - Łódź - Warszawa - Gdynia w przyszłości, oczywiście jeśli mówimy o tych samych godzinach kursowania Kutera jak obecnie. Jeżeli całość polegałaby na wydłużeniu Kutera z 2024/2025, to odjazd z Wrocławia o 00:00, przyjazd z powrotem o 05:00. Nie brzmi to najlepiej, gdyż o wiele więcej dobrego przyniosłoby trasowanie Karkonoszy przez Górny Śląsk, Warszawę, Olsztyn i dalej na Białystok lub Gdynię.

Ponadto przypominam, że nocą długości postojów nie są tożsame ze zmianami lokomotyw, czy manewrami, a odczekaniem na odpowiedni slot na szlaku. Przykładowo takie Baltic Express i Ursa nie będą jechały jednocześnie z Wrocławia, bo byłoby to niezbyt mądre. Dlatego jeden z nich prawdopodobnie będzie miał dłuższy postój. Teoretycznie miałoby to sens w przypadku Baltic Express i przełączania grupy ze Szklarskiej Poręby, gdyby oczywiście ona była. Natomiast Ursa musi być w Poznaniu wtedy, gdy dojedzie tam Uznam stąd lepiej stać 30 minut we Wrocławiu i potem manewrować w Poznaniu kolejne 40 minut niż 70 minut w Poznaniu. Taki Przemyślanin stał we Wrocławiu bezczynnie 30 minut w jednym z rozkładów właśnie z tego samego powodu. Daje to też możliwości zniwelowania opóźnienia. Lokomotywy nic tu do tego nie mają.
Odpowiedz

@pasażerSzczecin Dzień dobry chciałem się zapytać który z pociągów będzie miał grupę wagonów z Przemyśla do Lipska ?
Odpowiedz

Chełmoński i Wyczółkowski.
Odpowiedz

(22.07.2025, 17:01)Atoman napisał(a): Z IC Kuter jest taka sprawa, że wygląda mi na testy wydłużenia Karkonoszy do relacji Wrocław - Łódź - Warszawa - Gdynia w przyszłości, oczywiście jeśli mówimy o tych samych godzinach kursowania Kutera jak obecnie. Jeżeli całość polegałaby na wydłużeniu Kutera z 2024/2025, to odjazd z Wrocławia o 00:00, przyjazd z powrotem o 05:00. Nie brzmi to najlepiej, gdyż o wiele więcej dobrego przyniosłoby trasowanie Karkonoszy przez Górny Śląsk, Warszawę, Olsztyn i dalej na Białystok lub Gdynię.

Ponadto przypominam, że nocą długości postojów nie są tożsame ze zmianami lokomotyw, czy manewrami, a odczekaniem na odpowiedni slot na szlaku. Przykładowo takie Baltic Express i Ursa nie będą jechały jednocześnie z Wrocławia, bo byłoby to niezbyt mądre. Dlatego jeden z nich prawdopodobnie będzie miał dłuższy postój. Teoretycznie miałoby to sens w przypadku Baltic Express i przełączania grupy ze Szklarskiej Poręby, gdyby oczywiście ona była. Natomiast Ursa musi być w Poznaniu wtedy, gdy dojedzie tam Uznam stąd lepiej stać 30 minut we Wrocławiu i potem manewrować w Poznaniu kolejne 40 minut niż 70 minut w Poznaniu. Taki Przemyślanin stał we Wrocławiu bezczynnie 30 minut w jednym z rozkładów właśnie z tego samego powodu. Daje to też możliwości zniwelowania opóźnienia. Lokomotywy nic tu do tego nie mają.

Posiadasz informacje odnośnie odjazdu z Mławy w kierunku Gdyni i Wrocławia?
Odpowiedz

Nie posiadam, gdyż nie mam dostępu do danych takich jak ma Ksiedzu. Bazuję wyłącznie na własnych analizach, ewentualnie na wymianie informacji w zakresie współpracy z operatorami/organizatorami w ramach PSC. Należy przewidywać, że za dwa miesiące RJ będzie już dostępny online.
Odpowiedz

https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci...24099.html
Odpowiedz

@pasażerSzczecin czy to prawda że IC Halny od grudnia mają prowadzić EU160??
Odpowiedz

(07.07.2025, 16:41)Koleifan@gmail.com napisał(a): @pasażerSzczecin I czy jest planowane żeby jakiś pociąg IC z Przemyśla był obsługiwany lokomotywą EU200 ? Pozdrawiam I dziękuję
Odpowiedz

Witam, wiadomo jak wygląda sprawa dla stacji Rzepin?
Odpowiedz

Gruchnęło w sieci że z rozkładu jazdy wylatuje łacznik Mehoffera przez Żagań i Zary. Czy ktoś może zweryfikować ta informację.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Information Rozkład jazdy 2024/2025 pasażerSzczecin 743 247 242 26.07.2025, 08:01
Ostatni post: Atoman
Lightbulb Rozkład jazdy 2023/2024 pasażerSzczecin 145 90 722 20.10.2024, 09:52
Ostatni post: myszka
Wink Rozkład jazdy PKP 2024/2025 Farynsk 0 997 20.10.2024, 09:35
Ostatni post: Farynsk
  Rozkład jazdy 2022/23 Adams 64 81 679 22.05.2023, 10:41
Ostatni post: Adams
  Rozkład jazdy 2021/2022 pasażerSzczecin 87 80 369 02.02.2022, 13:59
Ostatni post: Adams

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2025 Melroy van den Berg.