Liczba postów: 5 633
Liczba wątków: 99
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
35
W ogóle ta relacja Gliwice - Pyrzowice trochę nie trafiona. Te przez Bytom powinny kończyć w Zawierciu albo nawet Częstochowie, a te przez Katowice w Tarnowskich Górach.
Liczba postów: 1 728
Liczba wątków: 37
Dołączył: 28.10.2011
Reputacja:
10
To co jest w PP od września to rozkład roczny, którym absolutnie nie należy się sugerować.
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 0
Dołączył: 23.05.2025
Reputacja:
0
Kiedy można się spodziewać wrześniowej korekty na PP?
Liczba postów: 222
Liczba wątków: 6
Dołączył: 14.08.2018
Reputacja:
12
Korekta wrześniowa juz jest dostępna na Portalu Pasażera!
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 0
Dołączył: 22.07.2025
Reputacja:
0
Oficjalnie powrót pociągów PKP Intercity na stację Mława.
Dziwna trasa pociągu IC Karkonosze Jelenia Góra – Pabianice, Pabianice – Łódź Kaliska – Łódź Widzew – Tomaszów Mazowiecki – Opoczno Południe – Warszawa.
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 0
Dołączył: 11.02.2022
Reputacja:
5
Warto zauważyć, że pojawia się rozwój na trasie Szczecin - Krzyż - Poznań - Wrocław, która ma ogromny potencjał niewykorzystywany przez kilka dobrych lat. Najpierw modernizacja LK 271, później LK 351, aż w końcu zastanawianie się, czy nie puszczać EIC, co wykorzystało KD, tworząc swój ekspres po LK 273. Teraz, gdy w MI/PKP IC ogarnęli, że KD odnosi sukces, to nagle wrzucają komercyjne IC na E59. To, że taki IC Merkury odniesie sukces, to było pewne. Wkrótce pojawi się także IC Bolko w obsłudze Szczecina, Stargardu, Krzyża, Poznania w drodze do Częstochowy i Lublina. Ja jednak widziałbym rozwiązanie analogicznie do Wrocław - Świnoujście, a więc Szczecin - Szklarska Poręba skomunikowane jednocześnie z IC Bolko do Lublina i IC Mehoffer do Przemyśla we Wrocławiu. To, że pociąg odjeżdżający około 05:00 ze Szczecina przez Poznań na Wrocław ma potencjał, to kolejna oczywistość taka jak wspomniany Merkury, czy KD Premium Nadmorski. Generalnie ze Szczecina: najpierw Mehoffer przez LK 273 do Przemyśla, potem Szklarska Poręba przez E59, potem Matejko itd. Po LK 273 powinny zostać Mehoffer, Matejko, Wyczółkowski, Chełmoński, Swarożyc, którzy się już przyjęli. Natomiast na E59 powinien powstać nowy ciąg Pomorze Zachodnie - Sudety, który i tak będzie atrakcyjny ze względu na czas jazdy, czyli właśnie IC Merkury (Wrocław - Świnoujście), czy IC, nie wiem Książ (Szczecin/Świnoujście - Szklarska Poręba.). Lud by był, nie mam wątpliwości, a i obrót byłby możliwy na jednym składzie.