Liczba postów: 6 881
    Liczba wątków: 156
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
26
	 
	
	
		Ta sama instrukcja mówi, że światła są "dodatkowo" 
 
Cytat:Ale teoretycznie może się to ramie zwiesić - chociaż konstrukcja mechaniczna takiego semafora powinna gwarantować opadnięcie ramion do sygnału stój w przypadku np. zerwania pędni. 
Tak też jest. W każdym przypadku zerwania pędni urządzenia są doprowadzane do stanu bezpieczniejszego dla ruchu. To samo tyczy się zaniku napięcia w urządzeniach.
Cytat:Ale przejechać obok wygaszonego wolno, oczywiście na rozkaz.
Na rozkaz wszędzie można 

. Rozpatrujemy sytuacje normalne.
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 881
    Liczba wątków: 156
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
26
	 
	
	
		Sprawdziłem, faktycznie w starym E1 jest o tym mowa, w nowych nie ma. Jaki jest więc sygnał miarodajny?
	
	
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 881
    Liczba wątków: 156
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
26
	 
	
	
		Pomijać sygnał  "na gębę" można przy manewrach, przy jazdach pociągowych musi być rozkaz lub Sz. W sumie widząc czerwone i podniesione ramię należałoby wybrać sygnał bezpieczniejszy i drzeć się o semafor.
EDIT: A jednak, nowe Ie-1 mówi o tym, że sygnał dzienny jest miarodajny. Doczytałem, przepraszam za zamieszanie.
	
	
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL