Liczba postów: 233 
    Liczba wątków: 6
	  Dołączył: 14.08.2018
	
Reputacja: 
 13
	 
 
	
		
		
  
		22.11.2022, 16:15 
	
	 
	
		W związku z faktem, że od 17.10.2022 roku rozpoczęto proces prac nad konstrukcją RJ 2023/2024 otwieram temat: RJ/propozycje/uwagi/przecieki.
	 
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 54 
    Liczba wątków: 0
	  Dołączył: 11.05.2017
	
Reputacja: 
 2
	 
 
	
	
		Na sezon letni w rozkładzie 2023/24 do grupy wagonów do Krynicy-Zdrój w pociągu TLK Karpaty byłoby dobrze dodać wagon sypialny. Z racji faktu, że to uzdrowisko, z pewnością osoby starsze i rodziny z dziećmi jadące z północy kraju skorzystałyby z tej opcji. Obecnie mogą jechać całą drogę na siedząco, co dla tej grupy pasażerów nie będzie wygodne, lub jechać w sypialnym do Krakowa i wysiadać o 3 rano aby zmienić wagon.
	 
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 123 
    Liczba wątków: 3
	  Dołączył: 02.08.2019
	
Reputacja: 
 2
	 
 
	
	
		IC Sierzputowski ma w końcu być tylko ostatnio nie znalazły się na niego pieniądze. Trasa ma być Kraków - Rzeszów - Leżajsk - Zaklików - Lublin - Lubartów - Łuków - Mordy - Hajnówka - Białystok. 
 
Natomiast przymierzany będzie na Podsudecką Halny. Trasa genialna po prostu ?
	 
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 233 
    Liczba wątków: 6
	  Dołączył: 14.08.2018
	
Reputacja: 
 13
	 
 
	
	
		Zwątpiłbym, aby Halny pojeździć przez Podsudecką, bo nie ma szans. a może Pomorzanin albo Heweliusz z Gdyni jako łącznika. Zamiast tego ma być druga para Jelenia Góra - Kraków Główny, miałby nazwać „Ślęza” Chciałbym aby drugiego połączenia Wrocław - Poznań - Szczecin - (Świnoujście) przywrócić do ruchu między LK 271 a 351 na dziennego pociągu może albo Chełmoński, albo Siemiradzki wydłużonego do Szczecina. Oraz odzyskać druga para EIC Szczecin - Warszawa- Szczecin, awans Wyczółkowskiego na IC, miałby być wydłużony Staszica do Zamościa, jeżeli ludzie mają problemy, ze które ma wsiąść do pociągu albo Wyczółkowskiego albo Staszica.
	 
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 51 
    Liczba wątków: 3
	  Dołączył: 24.12.2022
	
Reputacja: 
 4
	 
 
	
	
		 (22.11.2022, 16:15)pasażerSzczecin napisał(a):  W związku z faktem, że od 17.10.2022 roku rozpoczęto proces prac nad konstrukcją RJ 2023/2024 otwieram temat: RJ/propozycje/uwagi/przecieki. 
Mam kilka propozycji:
 
Ktoś napisał, żeby kursował wagon sypialny do Krynicy i słusznie! Nawet napisałem o tym do PKP. Dodałem, że pociąg Kapraty, powinien mieć wydłużoną relację do Helu.    
Bardzo brakuje porannego połączenia z Warszawy do Zamościa.Powrót późnym wieczorem.    
Uważam, że powinien kursować (rano) pociąg relacji Warszawa-Busko-Zdrój przez Skierniewice, Koluszki, Tomaszów, Radom, Skarżysko-Kielce. 
Nadal jest niewykorzystany odcinek ze Skierniewic do Pilawy przez Mszczonów i dalej do Lublina. 
I chyba najważniejsze     - bezpośredni pociąg np. z Warszawy do Ustrzyk Dolnych z wagonem sypialnym. Ze stolicy brak bezpośrednich połączeń z Bieszczadami (Krosno, Sanok). 
Pociąg relacji Warszawa-Cieszyn.   
	 
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 51 
    Liczba wątków: 3
	  Dołączył: 24.12.2022
	
Reputacja: 
 4
	 
 
	
	
		Wielka szkoda, że Głuchołazy są tak pominięte, a najbardziej żal rozebranego odcinka Głuchołazy Miasto-Głuchołazy Zdrój. Pisałem do Burmistrza Głuchołaz, ale on nie może pomóc. Myślę, że jakby znalazło się wielu chętnych , to może udałoby się odbudować ten odcinek.
	 
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 51 
    Liczba wątków: 3
	  Dołączył: 24.12.2022
	
Reputacja: 
 4
	 
 
	
	
		Powinien być pociąg Warszawa-Białowieża.   
	 
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 51 
    Liczba wątków: 3
	  Dołączył: 24.12.2022
	
Reputacja: 
 4
	 
 
	
	
		Zastanawiam się jeszcze nad pociągiem  Warszawa-Paha.hl. , ale przez Głuchołazy. 
Słuchajcie, Głuchołazy są bardzo pominięte, nawet zastanawiam się co zrobić, żeby odbudować kilometr toru Głuchołazy Miasto-Głuchołazy Zdrój. 
Próbowałem nawet rozmawiać w tej sprawie, ale usłyszałem tylko jedno : brak pieniędzy. Jesteśmy w Unii, a  nie mamy pieniędzy na odbudowę kilometra toru, więc coś tu jest nie halo, nie dajmy się ogłupić, leży to w naszym interesie, żeby dbać o polską kolej i ją rozwijać. 
Głuchołazy miałyby połączenie z Warszawą. Może zrobimy coś razem wspólnymi siłami.
	 
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 123 
    Liczba wątków: 3
	  Dołączył: 02.08.2019
	
Reputacja: 
 2
	 
 
	
	
		A więc jednak! 
IC Sierzputowski relacji Kraków - Suwałki na obiegu z Hańczą przez Rzeszów, Lublin, Mordy, Hajnówka, Białystok, Augustów i super. Dobrze, że da się   
	 
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 37 
    Liczba wątków: 0
	  Dołączył: 14.01.2020
	
Reputacja: 
 0
	 
 
	
	
		A czy kolega ma więcej przecieków? czy ten pociąg zatrzyma się w Bochni?
	 
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 123 
    Liczba wątków: 3
	  Dołączył: 02.08.2019
	
Reputacja: 
 2
	 
 
	
	
		Jak dotychczasowy Przemyślanin z odjazdem około 05:40. Dwa razy Suwałki z Krakowa ale różne trasy. I w końcu coś ruszy na wschodzie Magistrala Nadbużańska heh   
	 
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 233 
    Liczba wątków: 6
	  Dołączył: 14.08.2018
	
Reputacja: 
 13
	 
 
	
	
		@ abo, a masz jakiś nieoficjalne przecieki o Szczecinie?
	  
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 123 
    Liczba wątków: 3
	  Dołączył: 02.08.2019
	
Reputacja: 
 2
	 
 
	
	
		Ogólnie to zapowiada się dobry rozkładzik     
	 
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 19 
    Liczba wątków: 0
	  Dołączył: 27.08.2015
	
Reputacja: 
 0
	 
 
	
	
		A może Pan podać przecieki na temat stacji Jelenia Góra oraz Szklarka Poręba Górna, jeśli chodzi o PKP IC?
	 
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 123 
    Liczba wątków: 3
	  Dołączył: 02.08.2019
	
Reputacja: 
 2
	 
 
	
	
		Witam. 
 
JG: 
EIP - Warszawa 
Mehoffer/Chełmoński - Przemyśl/Świnoujście  
Michalczewski - Kołobrzeg 
EIC Śnieżka - Warszawa 
Orzeszkowa - Białystok 
IC Pomorzanin - Gdynia 
IC Karkonosze - Chełm 
 
SPG:  
Ic Michalczewski - Kołobrzeg 
EIC Śnieżka - Warszawa 
Orzezzkowa - Białystok  
IC Karkonosze - Chełm 
 
Jestem na wyjeździe więc teraz pisze jedną reką.
	 
	
	
	
 
 
			 
		 |