Liczba postów: 1 558
    Liczba wątków: 65
	
Dołączył: 15.11.2014
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Ja bym powiedział że nawet PIC. 
Po pierwsze - szanse na nowe relacje są nikłe - no chyba że ktoś im uświadomi że to góra złota. 
Po drugie - pytania w tym badaniu są naprawdę tendencyjne - to wygląda jakby ktoś z liceum układał te pytania i odpowiadając na nie miałem wrażenie że zrobili to na odpierdal tylko dlatego że ktoś im kazał.
Po trzecie - mogliby się wysilić i dać wszystkie stacje na których PIC się zatrzymuje - nie ma np. Kościana gdzie PIC się na 100% zatrzymuje, a zamiast tego dali "inne miasto". Jak dla mnie ta opcja powinna być dla nowych tras a nie dla już istniejących.
Po czwarte - nigdzie na stronie PIC nie znalazłem informacji o prowadzonej ankiecie więc jak ma to dotrzeć do szerszego grona klientów? Zresztą zrobienie tego pod nic niemówiącą domeną też wygląda podejrzanie :-).
Jak dla mnie lipa i ściema - niestety :-(
Pozdrawiam
sm31-131
	
	
	
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
	
 
 
	
	
		Gadka szmatka. A i tak namieszaja.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 2 093
    Liczba wątków: 37
	
Dołączył: 17.08.2013
	
Reputacja: 
1
	 
	
	
		W końcu to tylko PIC. :-)
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 2 093
    Liczba wątków: 37
	
Dołączył: 17.08.2013
	
Reputacja: 
1
	 
	
	
		No i z tego artykułu nic dokładnie nie wynika w tej sprawie.  :-)
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 4 536
    Liczba wątków: 165
	
Dołączył: 01.02.2011
	
Reputacja: 
4
	 
	
	
		No jak to dlaczego? Przecież Katowice-Gdynia z jedną zmianą kierunku to idealna trasa dla "tramwajów". ;-)
	
	
	
Jaro
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 558
    Liczba wątków: 15
	
Dołączył: 09.12.2014
	
Reputacja: 
4
	 
	
	
		Przy obsłudze w taki sposób, że dwóch mechów jedzie w jednej kabinie od miasta startowego do Krakowa Głównego (aby jechać 160 tam gdzie nie ma ETCS), tam jeden mech zostaje a drugi idzie do przeciwnej kabiny. Po zatrzymaniu na Płaszowie mech który prowadził przełącza kabinę i oświetlenie oraz wychodzi na peron oraz przeprowadza próbę z mechanikiem z końca (teraz początku). Pociąg rusza, wolny mechanik może w tym czasie wypełnić papiery od próby. W taki sposób można stać 3 minuty na stacjach ze zmianą kierunku. Poza tym, dokładnie tak jest to praktykowane np. w Niemczech w składach ICE. Przydałaby się też aktualizacja instrukcji mówiąca o tym, że na EZT nie trzeba wykonywać HK (ma ono niewielki sens, wszak ezet hamuje zawsze tak samo) - Arriva tak ma, więc UTK to dopuszcza. I mamy czas przejazdu dwa rzędy lepszy. Choć daleko mi od krytykowania budowy łącznic na zakopiance - są one bez wątpienia niezbędne, lecz można ulepszyć czas już teraz (np. od nowego rozkładu) wręcz groszowym kosztem ("przystawiając" do kosztów budowy łącznic).
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 881
    Liczba wątków: 156
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
26
	 
	
	
		Papiery wypełniane po próbie w czasie jazdy? A kto je podpisze? HK na ezecie nie ma sensu? Niech który się trafi z parchem na dżojstiku i będą gorączkowe poszukiwania klapy Ackermana... Fajne mają zioła w UTK jak coś takiego podpisują. A ja wiem jak się bawić, żeby zatrzymać 3400 w każdym miejscu znanych mi szlaków. Niech mi zniosą HK na pociągu, przecież wydłużam czas jazdy ze Szczakowej do Jęzora o jakieś 3 minuty...
	
	
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL