24.08.2015, 15:45 
	
	
	
		Na pewno pojawiają się jakieś połączenia TLK lub InterCity zastępujące przynajmniej część z  pociągów interREGIO. Pozostaje czekać do grudnia
	
	
	
	
| 
				
				 
					Rozkład jazdy 2015/2016
				 
			 | 
		
| 
			 
		
		
		24.08.2015, 15:45 
	
	 
	
		Na pewno pojawiają się jakieś połączenia TLK lub InterCity zastępujące przynajmniej część z  pociągów interREGIO. Pozostaje czekać do grudnia
	 
	
	
	
		
		
		24.08.2015, 17:54 
	
	 
	_nester_ napisał(a):Witam serdecznie! Z rozkładów, które były tu publikowane w formie PDF, nie wynika, aby jakieś pociągi miały zastąpić IRy w kwestii Zakopanego... 
		
		
		24.08.2015, 18:10 
	
	 
	
		Czyli po prostu zachodnia polska może zapomnieć o możliwości podróży koleją do Zakopanego... 
	
	
	
Forsują na siłę trasę przez Piekiełko za blisko 10 mld, a zostają zlikwidowane ostatnie w miarę regularne pociągi umożliwiające podróż do stolicy Tatr, które mimo wykorzystania en57 miały świetną frekwencję. Jak dla mnie jest to skandal! Na trasie pomiędzy Żywcem a Suchą Beskidzką zostały ostatnio nawet odremontowane przystanki, a tymczasem pociągi nie będą tam kursować - zupełnie nie rozumiem tego co się dzieje. 
		
		
		24.08.2015, 18:23 
	
	 
	
		Znaczy w sezonie oznaczonym "6*góry" Ma jechać coś z Wrocławia, omijając Kraków. Ma to się nazywać TLK Turbacz. Pojawia się w kalwarii Zebrzydowskiej-Lanckorona o 14:51. Ale jak to ma iść to dalej nie wiem.
	 
	
	
	
		
		
		24.08.2015, 18:37 
	
	 
	
		Dziękuję za cenną informację.  
	
	
	
Czyli wychodzi na to, że IR Szyndzielnia jest zastąpiona TLK Turbacz. Niestety powiela jego błędy, dojeżdżając późno w sobotę (będzie w Zakopanem po 17). A jest tam coś o powrocie? Również o 14? ( Potencjalny podróżny nie zdąży nawet zjeść obiadu). Jeśli jedzie przez Kalwarię, to kursuje przez Wadowice, trasą 30 km dłuższą niż przez Żywiec. IR Giewont jest/był sukcesem PR, dojeżdżał do celu o 12, a wracał o 16.30. 
		
		
		24.08.2015, 19:12 
	
	 
	
		TLK Turbacz ma wyjeżdżać z Zakopanego o 10:54. W Kalwarii jest o 13:18.
	 
	
	
	
		
		
		25.08.2015, 20:48 
	
	 
	rysiogeniusz napisał(a):Dopytam jeszcze o Białystok - TLK Pojezierze wraca na swoją trasę Katowice - Gdynia przez Warszawę i Białystok?Niestety nie. Z Białegostoku bedzie jeździła Biebrza. 
		
		
		26.08.2015, 00:12 
	
	 
	
		Podobno od grudnia pociągi TLK złożone z kuszetek i wagonów sypialnych mają mieć kategorie ICN - InterCity Night...
	 
	
	
	
		
		
		26.08.2015, 09:38 
	
	 
	
		I może jeszcze wytną z nich wagony z miejscami do siedzenia?  
	
	
 
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze. 
	
PL-KSL 
		
		
		26.08.2015, 10:46 
	
	 
	rysiogeniusz napisał(a):Na pewno pojawiają się jakieś połączenia TLK lub InterCity zastępujące przynajmniej część z pociągów interREGIO. Pozostaje czekać do grudnia Witam, miałem okazję do wycieczki na parowozjadę z Wrocławia do Chabówki i wobec braku połączenia bezpośredniego, trasą przez Ostrów Wkp i dalej Podhalaninem. Powiem tak , brawo pkp ic , tlk Pogórze wycięte z braku frekwencji a teraz nowe pomysły ]-> to może prościej, kilka wagonów ( 2-3 ) z Wrocka do Częstochowy Stradom a tam podpięcie do Podhalanina ? małe koszty a frekwencja gwarantowana. Ponadto za rok będzie ( mam nadzieje ) kolejna edycja parowozjady i kurs tylko w weekendy jest ... do bani. 
		
		
		26.08.2015, 12:41 
	
	 
	rustsaltz napisał(a):I może jeszcze wytną z nich wagony z miejscami do siedzenia? Nie podrzucaj im takich pomysłów. Znając ich, takie rozwiązanie jest niewykluczone... 
		
		
		29.08.2015, 13:27 
	
	 
	
		Ależ właśnie na tym polega ta kategoria pociągów, nie ma być w tych składach normalnych wagonów  
	
	
	
 
	
		
		
		29.08.2015, 14:02 
	
	 
	
		Czyli są tylko wagony chore psychicznie.  ;-D  
	
	
	
Arriva kombinuje, żeby od nowego rozkładu stworzyć połączenie Toruń - Berlin przez Bydgoszcz, Piłę i Gorzów. http://www.rynek-kolejowy.pl/59089/dami ... rudnia.htm 
		
		
		29.08.2015, 17:39 
	
	 
	erap2 napisał(a):Ależ właśnie na tym polega ta kategoria pociągów, nie ma być w tych składach normalnych wagonówNie siejcie propagandy. Są plany od grudnia pozbycia się kategorii TLK i zastąpienia jej kategorią IC. ICN to mają być pociągi IC, które jedynie dodatkowo będą prowadziły wagony sypialne i kuszety, tak to jest obecnie we wszystkich nocnych TLK-ach. Wagony z miejscami do siedzenia zostaną. Jedyne co IC-ki mogą zrobić, to wyłączyć z nocnych pociągów wagony kl. 1 na rzecz kuszetek, tak jak to było dawniej w nocnych TLK. 
		
		
		30.08.2015, 12:21 
	
	 
	
		Rozmawiałem z pracownikami z IC Poznań, i twierdzili, że nie ma być w składach ICN wagonów z miejscami do siedzenia, a jak to wyjdzie przekonamy się w grudniu  
	
	
	
 
	 | 
		
| Podobne wątki… | |||||
| Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
| Rozkład jazdy 2025/2026 | abo | 549 | 131 327 | 
		30.10.2025, 06:35 Ostatni post: masovian  | 
	|
| Rozkład jazdy 2026/2027 | abo | 2 | 966 | 
		21.10.2025, 10:27 Ostatni post: Atoman  | 
	|
| 
 | 
	Rozkład jazdy 2024/2025 | pasażerSzczecin | 759 | 291 672 | 
		11.10.2025, 22:17 Ostatni post: DarekP  | 
	
| 
 | 
	Rozkład jazdy 2023/2024 | pasażerSzczecin | 145 | 96 078 | 
		20.10.2024, 09:52 Ostatni post: myszka  | 
	
| 
 | 
	Rozkład jazdy PKP 2024/2025 | Farynsk | 0 | 1 283 | 
		20.10.2024, 09:35 Ostatni post: Farynsk  | 
	
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: | 
| 1 gości |