17.02.2012, 15:15 
	
	
	
		Kolekcjoner205 dawno go już złapał tylko że na szlaku.
	
	
	
	
| 
				
				 
					[Siemens] Vectron - następca EuroSprintera
				 
			 | 
		
| 
			 
		
		
		17.02.2012, 15:15 
	
	 
	
		Kolekcjoner205 dawno go już złapał tylko że na szlaku.
	 
	
	
	
		
		
		17.02.2012, 15:53 
	
	 
	
		I nie tylko.
	 
	
	
	
		
		
		17.02.2012, 18:20 
	
	 
	
		Do kogo formalnie należy ten Vectron, bo widzę że otrzymał już "polskie" oznaczenia (PL-PCW)  
	
	
	
91 51 5 170 020-9 PL-PCW czyli seria 517 nie 170. 
		
		
		17.02.2012, 19:03 
	
	 
	DamianT napisał(a):Fajne dźwięki przy starcie wydajeTrochę fałszuje :-P 
		
		
		17.02.2012, 19:59 
	
	 
	
	
	
	
		
		
		18.02.2012, 14:58 
	
	 
	
		Dziś widziany w Piotrkowie Trybunalskim o 13:09. Kierował się na północ, w stronę Warszawy. Na pokładzie bardzo miła załoga  
	
	
	
 
	
		
		
		28.02.2012, 08:39 
	
	 
	
		Vectron z węglarkami właśnie minął Piotrków Trybunalski i kieruje się w stronę Częstochowy (28.02.12 08:35)
	 
	
	
	
		
		
		28.02.2012, 16:18 
	
	 
	
		Uchwycony w Częstochowie dzięki info Ptbtkolej, .
	 
	
	
	
		
		
		21.03.2012, 19:47 
	
	 
	
		Pierwszy seryjny Vectron jest już prawie gotowy: 
	
	
  Jest to jedna z 6 lokomotyw zamówionych przez Railpool. Jest to wersja dwu systemowa na prąd przemienny(Niemcy 15kV i Austria 25kV) Pojazdy będą mogły rozwijać prędkość do 200km/h, a na ścianie czołowej będą miały zainstalowany wyświetlacz: http://www.railcolor.net/images/basic/siem_21761_01.jpg Lokomotywa wyposażona jest w Niemieckie i Austriackie systemy bezpieczeństwa. W najbliższym czasie powinna otrzymać od EBA(Niemiecki odpowiednik UTK) pełne dopuszczenie do ruchu. Zamówienie dwóch Vectronów dla Włoch zostało oficjalnie potwierdzone: http://www.siemens.com/press/en/presspi ... ag=vectron Wspomnę, że lokomotywy będą przystosowane do poruszania się pod siecią trakcyjną prądu stałego 3kV, ich prędkość maksymalna będzie wynosić 160km/h, i będą dysponować mocą ciągłą 5400kW Lokomotywy zostały zamówione przez prywatnego towarowego przewoźnika "Fuori Muro" który będzie je wykorzystywał do transportu towarów pomiędzy portem w Genui, a terminalem w Rivalta Scrivia(~60km), gdzie posiada swoje zaplecze. 
Volenti non fit iniuria
 
	
		
		
		26.03.2012, 21:08 
	
	 
	
		Film promocyjny: 
	
	
Oraz artykuł na RK: http://www.rynek-kolejowy.pl/31807/Loko ... slonce.htm Cytat:Jak wskazuje producent, Vectron może ciągnąć składy dłuższe o 1-2 wagony od tych, które przeciętnie pojawiają się na polskich torach.Niezbyt zrozumiałem producenta. 
Volenti non fit iniuria
 
	
		
		
		27.03.2012, 11:52 
	
	 
	
		Zgodnie z jednym z komentarzy: o 1-2 wagony więcej niż siódemka  
	
	
	
![]() 300kN siły pociągowej na starcie to faktycznie umożliwia. 
		
		
		02.05.2012, 09:35 
	
	 
	
		Zdjęcie Vectrona 923 (AC) będącego obecnie w Szwecji na próbach. 
	
	
 
	
Volenti non fit iniuria
 
	
		
		
		14.08.2012, 06:39 
	
	 
	
		Pierwsza lokomotywa Vectron dla RailPool jest gotowa. RailPool pod koniec 2010 roku zamówił 6 takich lokomotyw, co ciekawe firma ta leasinguje traxxy polskiej spółce Lotos Kolej. Co ciekawe na początku 2012 również włoski operator Fuori Muro zamówił 2 Vectrony. Czekamy na kolejne. Lokomotywy RailPool bedą mogły osiągać prędkość 200 km/h i będą pracować pod zasilaniem 15kV/25kV AC. 
	
	
	
193 801 http://www.railcolor.net/index.php?nav= ... tion=image Prezentuje się bardzo dobrze w tych brawach. 
		
		
		16.09.2012, 12:48 
	
	 
	
		Po zdjęciu widzę, że Siemens w Vectronie AC również zastosował technologię "last mile" 
	
	
 
	
Volenti non fit iniuria
 
	
		
		
		17.09.2012, 16:10 
	
	 
	
		Lokomotywa Siemensa Vectron DC może jeździć po polskich torach, zakończyła z sukcesem próby eksploatacyjne i otrzymała od Urzędu Transportu Kolejowego bezterminowe świadectwo dopuszczenia do jazdy w Polsce. 
	
	
	
Po ponad roku badań i testów na polskich torach, lokomotywa Vectron DC, z nowej generacji lokomotyw Siemensa przeznaczonych dla kolei europejskich, otrzymała bezterminowe świadectwo dopuszczenia do eksploatacji nr T/2012?0644. W Vectronie uwzględnione zostały doświadczenia z eksploatacji 1600 lokomotyw Eurosprinter i Eurorunner a także wiele innowacyjnych rozwiązań. źródło: Kurier Kolejowy  | 
		
| Podobne wątki… | |||||
| Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
| [Siemens] Naprawy rewizyjne lokomotyw EU44 | mikrobart | 14 | 10 593 | 
		19.03.2014, 09:59 Ostatni post: przem710  | 
	|
| [Siemens] Vectron w PKP Intercity | TOMEKKOT | 51 | 24 976 | 
		20.08.2012, 19:33 Ostatni post: TOMEKKOT  | 
	|
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: | 
| 1 gości |