15.05.2011, 16:25 
	
	
	
		Wystarczy spojrzeć na kabinę, na pudle jest tam taka linia która wyznacza jej granice. Okienka zainstalowane na tym kawałku miały by bardzo nie dużą wielkość.
	
	
	
Volenti non fit iniuria
	
| 
					[Siemens] Vectron - następca EuroSprintera
				 | 
| 
		
		
		15.05.2011, 16:25 
	
	 
		Wystarczy spojrzeć na kabinę, na pudle jest tam taka linia która wyznacza jej granice. Okienka zainstalowane na tym kawałku miały by bardzo nie dużą wielkość.
	 
Volenti non fit iniuria
 
		
		
		12.06.2011, 14:54 
	
	 
		Panowie! Będzie trzeba obserwować Żmigród.  Co najmniej za tydzień w Żmigrodzie będzie testowany Vectron DC 
Volenti non fit iniuria
 
		
		
		12.06.2011, 15:14 
	
	 
		Jak będziecie mieli dokładniejsze informacje to poproszę - jadę obowiązkowo. Z jakiej okazji testy? Homologacja w Polsce?
	 
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
 
		
		
		12.06.2011, 15:23 
	
	 TOMEKKOT napisał(a):Wystarczy spojrzeć na kabinę, na pudle jest tam taka linia która wyznacza jej granice. Okienka zainstalowane na tym kawałku miały by bardzo nie dużą wielkość. W sumie i tak przy manewrach będzie utrudnienie. Na pewno ma zainstalowane jakieś kamery boczne do ułatwienia manewrów. 
After student session. Na kolejowe sprawy już czas
 
		
		
		12.06.2011, 19:47 
	
	 mikrobart napisał(a):Jak będziecie mieli dokładniejsze informacje to poproszę - jadę obowiązkowo. Z jakiej okazji testy? Homologacja w Polsce? Homologacja, od początku było mówione że wersja DC ma mieć swój rynek zbytu we Włoszech i Polsce. W Żmigrodzie pojawi się po przeprowadzeniu testów w Velimiu. 
Volenti non fit iniuria
 
		
		
		16.06.2011, 01:09 
	
	 mikrobart napisał(a):W Żmigrodzie pojawi się po przeprowadzeniu testów w Velimiu.Właśnie pojawił się na Brochowie. Niestety nie wiem jeszcze kiedy pojedzie do Zmigrodu. 
		
		
		16.06.2011, 13:49 
	
	 
		Według informacji już tam jedzie http://wgk.home.pl/details.php?image_id=2071
	 
Pozdrawiam ;-)
 
		
		
		16.06.2011, 14:08 
	
	 
		Co ciekawe lokomotywą prowadzącą była SM42-2100 która należy do Lotos Kolej, w tagach autor również wymienia nazwę tej spółki. Być może Lotos chce sobie po testować tą lokomotywę. Ktoś wie coś więcej na ten temat.
	 
		
		
		17.06.2011, 15:33 
	
	 
		Takie plotki chodzą, że po przejściu testów i dopuszczeniu ruchu ma jeździć na jazdach dozorowanych w LK. Ale nie są to żadne wiążące informacje
	 
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.m0ke.kolej.org.pl">www.m0ke.kolej.org.pl</a><!-- w --> <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.wgk.cal.pl">www.wgk.cal.pl</a><!-- w --> 
		
		
		18.06.2011, 23:34 
	
	 
Volenti non fit iniuria
 
		
		
		19.06.2011, 17:30 
	
	 
		Czy ta lokomotywa posiada już formalnie jakieś oznaczenie?  [ Dodano: 2011-06-19, 18:31 ] Ok już znalazłem, 191 951 ;-) 
		
		
		27.06.2011, 14:11 
	
	 
		W Czechach rozpędzili go do 225km/h na torze doświadczalnym
	 
		
		
		27.06.2011, 15:18 
	
	 
		U nas raczej w Węglewie nie będzie bił rekordów prędkości, bo nie ma do tego warunków, u nas bada się głównie właściwości biegowe.
	 
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
 
		
		
		01.09.2011, 13:24 
	
	 | 
| Podobne wątki… | |||||
| Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
| [Siemens] Naprawy rewizyjne lokomotyw EU44 | mikrobart | 14 | 10 532 | 19.03.2014, 09:59 Ostatni post: przem710 | |
| [Siemens] Vectron w PKP Intercity | TOMEKKOT | 51 | 24 815 | 20.08.2012, 19:33 Ostatni post: TOMEKKOT | |
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: | 
| 1 gości |