Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Seria SP32
#61
Grunt, że już wszystko jasne ;-) . BTW- nie wspominaliśmy jeszcze o zemstach poza granicami Polski- pracowały (i prawdopodobnie nadal pracują) w przemyśle. Są to egzemplarze nieodebrane przez PKP. Jak widać jak się chce to można o nie zadbać, a nie tylko odstawiać i kasować.
[Obrazek: LDE130-019D_mOB:1.jpg]
[Obrazek: LDE130-024D9O_TH:1.jpg]
[Obrazek: LDE130-025DTO_:1.jpg]
[Obrazek: LDE130-031O_IC:1.jpg]
[Obrazek: %5E03003207130-032DTO_CI:1.jpg]
Odpowiedz

#62
Witam, jeśli chodzi o sp32 148 to jest ona zaplombowana.

Taka inna nowinka to że sp32 073 jest rozpruwana na części w Krzyżu.
Odpowiedz

#63
http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... c.facebook
096 i 147 na sprzedaż, ale najprawdopodobniej pójdą pod palnik.
Odpowiedz

#64
Akurat 096 i 147 jeździły w moje strony i miałem okazję się nimi bujać... Eh oby się uchowały i nie poszły pod palnik. Wystarczy spojrzeć na wiek - to są bardzo młode loki. Dużo dużo więcej syfu i szrotu starszego 2 razy bardziej niż one jeździ dalej po polskich torach. Szkoda by było...

http://rail.phototrans.eu/14,15639,0,FA ... 2_147.html

http://rail.phototrans.eu/14,70814,0,FA ... 2_147.html

http://rail.phototrans.eu/14,38948,0,FA ... 2_096.html

Co ja bym znów oddał za to żeby one tam kursowały z bonanzami, ech łza się w oku kręci...
Odpowiedz

#65
Akurat w tym przypadku młody wiek nie jest dobrą miarą "zeszrocenia".
Odpowiedz

#66
Gdzieś jeszcze te lokomotywy prowadzą ruch planowy? Chętnie przejechałbym się na jakieś foty...
PKP jest 'spoko' - lubisz to? :)
Odpowiedz

#67
Które "te" lokomotywy? SP32-096 oraz 147 są odstawione w Chojnicach, natomiast 147 jest obecnie w Krzyżu ( została przetransportowana 29 listopada 2012 ) i służy jako dawca, lokomotywa ma wrócić potem do Chojnic.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#68
'Te' SP32 Tongue Obojętnie, jakiekolwiek Smile
PKP jest 'spoko' - lubisz to? :)
Odpowiedz

#69
Jakieś sztuki sprawne sztuki są jeszcze na stanie PRST Krzyż, są to egzemplarze po modernizacji o numerach 20x. Zdaje się że jedna z nich prowadzi jakiś TLK dla PKP IC.
Odpowiedz

#70
Swoją drogą to bardzo szkoda, że przy relokacji taboru w 2008 roku nikt nie pomyślał i nie przekazał PKP InterCity choćby połowy z lokomotyw tej serii... Tak to dziś PR-y wystawiają je na sprzedaż po której zapewne skończą żywot, pomimo przeprowadzonej na nich dość niedawno modernizacji...
Odpowiedz

#71
W listopadzie czynna była tylko jedna sztuka o nr 201. Postaram się dziś dowiedzieć co tam słychać w sprawie zemst.

Kamil, żartujesz? A IC co robi? Sądzisz, że IC wysyłałoby SP32 na rewizje i modernizacje? To co robi z lokomotywami serii SU45?
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#72
Lutek napisał(a):Kamil, żartujesz? A IC co robi? Sądzisz, że IC wysyłałoby SP32 na rewizje i modernizacje? To co robi z lokomotywami serii SU45?

Myślę, że IC na pewno inaczej by do nich podchodziło niż do SU45 :-)
SP32, które posiadają Przewozy Regionalne są z pewnością dużo bardziej nowoczesne i tańsze w utrzymaniu (mają silniki MTU z końca lat '90) niż SU45, posiadające silniki z pierwszej połowy lat '60 i spalające chcieć nie chcieć jednak trochę sporo paliwa.
SP32 były by dużo tańsze w utrzymaniu a więc myślę, że IC by nie wycofywało ich w taki sposób jak wycofuje SU45.
Z resztą podejście PKP IC do lokomotyw SU45 nie wynika moim zdaniem z ich jakiejś złej woli czy braku dobrych decyzji lecz właśnie z powodu wysokich kosztów ich utrzymania.
Odpowiedz

#73
Kamil95 dobrze napisane. Ogólnie PIC jest uczulony na diesel i niechętnie puszcza składy na spalinach, chociaż ostatnio to się zaczyna zmieniać, mają kupić jakichś 10 nowych loków spalinowych, także jest ok.

SP32 to stosunkowo bardzo młody tabor, prawie 20 lat młodszy niż SU45. Doliczmy do tego ich modernizacje, które nie tak dawno przeszły, znacznie oszczędniejsze, mniej paliwożerne silniki, masa itd. - SUka jest większa, cięższa i o wiele więcej żłopie paliwa niż Odkurzacz.

Co prawda SUki mają prawie 800KM więcej niż Papugi, jednak SP32 do obecnych składów TLK czy międzynarodówek jak Hańcza nadawałyby się idealnie. To już nie te lata że składy latały po 15 pudeł, zapchane ludźmi i trzeba było mocy żeby to ruszyć.
Odpowiedz

#74
A gdzie zdobyć części do rumuńskiego produktu ?
Odpowiedz

#75
Jednak jakby nie patrzeć Fiaty mogą jechać 120kmh, a odkurzacz 100kmh. Myślę, że to nie jest bez znaczenia.
PKP jest 'spoko' - lubisz to? :)
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Smile Odstawione SP32 Paweł Abcdef 0 1 488 04.05.2021, 14:33
Ostatni post: Paweł Abcdef
  Seria BR233 w Polsce KazET21224142 0 1 727 17.06.2020, 14:13
Ostatni post: KazET21224142
  Seria PKP ET-40 (Skoda 77E) przem710 103 42 983 10.07.2017, 19:00
Ostatni post: DamianT
  Czeska seria 754 w Polsce pitagoras23 23 16 517 13.01.2015, 22:37
Ostatni post: pitagoras23
  Pociągi obsługiwane serią EU44 przem710 103 32 842 24.08.2013, 21:29
Ostatni post: przem710

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.