Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Seria SP32
#91
Nie rozumiem jednej rzeczy. Skoro PR zmieniły barwy i pojazdy po naprawach mają nowe barwy (nie tylko EN57AL. Widziałem niezmodernizowane EN57 czy EN72 w tej malaturze oraz wagony Marlboro), to dlaczego robi się syf w spójności malowań i niektórych pojazdów się nie przemalowuje? Rozumiem jeszcze kwestie historycznych malowań, ale czerwone lokomotywy to w zasadzie żadne historyczne malowanie.
Odpowiedz

#92
A kto pisze o jakiś czerwonych lokomotywach ?? Chodzi Ci o SM/SU42 jedną SP32 i 3x SU45 z czego 018, 070 są odstawione i już nie pojeżdżą ?? - Fakt zgadzam się, że syf w postaci schematów malowań taboru jest po prostu idiotyczny i brak już słów by to komentować.
Teraz to już nie wiem sam, czy cały tabor PRów będzie malowany w te śmieszne tygrysie barwy.? Łącznie z Bohunami naprawianymi w Krzyżu..??
Jeśli to prawda, że PR obudziły się z ręką w nocniku i trwają poszukiwania pieniędzy na nową NG dla SU45-089 to ona też będzie "tygrysia" ??!! ...... :-O
Odpowiedz

#93
Na poprzedniej stronie Przem710 napisał, że jedna z SM42 należąca do PR przeszła ostatnio rewizję, ale nie zmieniono jej malatury (czerwono-szare, tzw. strażak). I do tego odnosił się mój wpis.

Myślę, że jeśli SU45-089 przejdzie naprawę, to nadal będzie zielona. Turkol, który często wypożycza tę serię i często podkreśla jej zabytkowość, na pewno będzie nalegał na pozostawienie zielonego schematu malowania.
Odpowiedz

#94
Głównie dobrze nowy właściciel SU45-115 (SKPL Pleszew) może zostawić zielone malowanie i po prostu je odświeżyć i Turkol ma już alternatywę dla PR (chociaż mogą ją pomalować po swojemu czyli na niebiesko).
Wracając do tematu to nie po raz kolejny dziwne podejście PR, może jeszcze te tygrysie barwy będą rarytasem dla MK ... Raz konkretnie określić swoje barwy i już po co te niepotrzebne zmiany, nowe barwy niczego nie zmienią, swoją drogą te szaro/ciemno czerwone kible czy czerwone loki nie podobają mi się wogóle, ale co zrobić ...
Ciekawi mnie straszne, co PRy zamierzają z SP32.
Odpowiedz

#95
Afrika_Bambaata napisał(a):Na poprzedniej stronie Przem710 napisał, że jedna z SM42 należąca do PR przeszła ostatnio rewizję, ale nie zmieniono jej malatury (czerwono-szare, tzw. strażak). I do tego odnosił się mój wpis.
.

Została farba więc pomalowali. Nie każdy aktualnie wychodzący z naprawy kibel ma "Tygrysa".
Odpowiedz

#96
Podobno 206 dostała przedłużenie świadectwa, wiadomo kiedy jej miało wygasnąć, i o ile zostało przedłużone ??
Odpowiedz

#97
Zostało przedłużone do grudnia 2017, i bardzo prawdopodobne że ona będzie obsługiwała składy Woodstockowe w tym roku Tongue
Odpowiedz

#98
Ale chyba sama nie da rady ... :->
Wiesz coś na temat świadectw pozostałych SP32 stojących w Krzyżu, są odstawione z powodu awarii, czy wyszły świadectwa już.
Odpowiedz

#99
Wyszły świadectwa. No i raczej to już ich koniec Sad
Odpowiedz

Mnie zastanawia ta 205, bo była w dość kiepskim stanie, a wszystkie ogniska rdzy i pęknięcia farby są przemalowane podkładem antykorozyjnym. Gdyby jej los był przesądzony, to raczej by tego nie tykali, ale może się mylę .....
Odpowiedz

Co chcesz przez to powiedzieć?
Odpowiedz

Że być może jest jakiś mały cień nadziei, że mają z tym lokiem jakieś plany, rok czy dwa lata temu był jakiś przetarg na naprawę jakiś dwóch SP32, jednakże albo nikt się nie zgłosił, albo wiadomo - cena.
Chyba, że nie mieli roboty dla pracowników i zostało gdzieś w kącie trochę farby antykorozyjnej to pomalowali Big Grin
Odpowiedz

Nie rozumiem, możesz rozwinąć? Chcesz powiedzieć ze malują/pomalowali 205?

Sprawdziłem sobie informacje na temat SP32, okazuje się że wszystkie zmodernizowane SP32 mają status OR, więc ich rewizja jest hipotetycznie możliwa. Aczkolwiek ze względu na podwójną obsadę raczej nieopłacalna, mimo iż palą mniej niż SU45.
Odpowiedz

https://picasaweb.google.com/Motorflug/ ... 8852040674
Te miejsca, gdzie odpadła farba i wylazła ruda, są zamalowane farbą podkładową/antykorozyjną z jednej i drugiej strony, więc gdyby ta lokomotywa miała dalej grzać krzaki jak widać na powyższym zdjęciu i w niedalekiej przyszłości zostać zezłomowana, to raczej nikt by przy niej takich rzeczy nie robił prawda.? tak na chłopski rozum.
Dodam od siebie, że ta 205 jest w najgorszym stanie jeśli chodzi o pudło i została przyprowadzona z Chojnic do Krzyża, nigdy nie prowadziła żadnego pociągu na ostbahnie (Piła-Krzyż-Gorzów/Kostrzyn) po powrocie serii SP32 z Podkarpacia do Krzyża gdzie kiedyś stacjonowały.
Odpowiedz

A to ciekawe.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Smile Odstawione SP32 Paweł Abcdef 0 1 488 04.05.2021, 14:33
Ostatni post: Paweł Abcdef
  Seria BR233 w Polsce KazET21224142 0 1 727 17.06.2020, 14:13
Ostatni post: KazET21224142
  Seria PKP ET-40 (Skoda 77E) przem710 103 42 985 10.07.2017, 19:00
Ostatni post: DamianT
  Czeska seria 754 w Polsce pitagoras23 23 16 517 13.01.2015, 22:37
Ostatni post: pitagoras23
  Pociągi obsługiwane serią EU44 przem710 103 32 842 24.08.2013, 21:29
Ostatni post: przem710

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.