11.08.2013, 08:56 
	
	
	
		1103 na razie kręci się w Inowrocławiu i jeździ do Wapienna D29-206
	
	
	
	
| 
				
				 
					Lokomotywy ST44 w Polsce
				 
			 | 
		
| 
			 
		
		
		11.08.2013, 08:56 
	
	 
	
		1103 na razie kręci się w Inowrocławiu i jeździ do Wapienna D29-206
	 
	
	
	
		
		
		18.08.2013, 11:54 
	
	 
	
		Chciałem się zapytać o Gagary z Zajączkowa  Tczewskiego. Jakie   egzemplarze są na chodzie oraz na jakich liniach można ich spotkać najwięcej?
	 
	
	
	
		
		
		18.08.2013, 14:00 
	
	 
	
		313, 1056 oraz 1103. Krążą pomiędzy Gdynią a Bydgoszczą, dawną węglówką. Jest również jeden sztywniak o numerze 11080 kursujący w 1-6 w relacji Gdynia Port - Kościerzyna - Czersk - Zajączkowo Tczewskie. Ogólnie trafienie starego "gagarina" jest sporą loterią.
	 
	
	
	
		
		
		18.08.2013, 19:58 
	
	 
	
		1103 niedawno leciał ze Szczecinka przez Piłę, Bydgoszcz.
	 
	
	
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
 
	
		
		
		18.08.2013, 19:59 
	
	 
	
		Dziś 1103 kontenery, relacja Zajączkowo Tczewskie ZTB - Terespol Pomorski.
	 
	
	
	
		
		
		19.08.2013, 17:06 
	
	 
	
		W zeszłym tygdoniu na GPW widziałem jeszcze 1113.
	 
	
	
Moje zdjęcia kolejowe: 
	
http://tobimk.flog.pl/ 
		
		
		21.08.2013, 19:01 
	
	 
	
		A jak przedstawia się rj. sztywniaka 11080 Gdynia- Czersk- Zajączkowo?
	 
	
	
	
		
		
		21.08.2013, 20:50 
	
	 
	
		Wyjazd z Gdynia Port GPW: 13:40 
	
	
Gdańsk Osowa: Wg. rozkładu 14:30(?) Dalej już nie wiem, ale skład musi dotrzeć do Zajączkowa przed 19:00 (taki jest obowiązek). 
Moje zdjęcia kolejowe: 
	
http://tobimk.flog.pl/ 
		
		
		24.08.2013, 15:30 
	
	 
	
		Zazwyczaj 11080 dociera do Zająca w okolicach godziny 18.
	 
	
	
	
		
		
		03.09.2013, 15:10 
	
	 
	
		Słyszałem, że -1103 ma poważne uszkodzenie. Czy ktoś zna szczegóły w tej sprawie?
	 
	
	
Moje zdjęcia kolejowe: 
	
http://tobimk.flog.pl/ 
		
		
		03.09.2013, 18:41 
	
	 
	
		Był uszkodzony, obecnie jest już naprawiony.
	 
	
	
	
		
		
		16.09.2013, 05:14 
	
	 
	
		Ostatnio sporo gagarinów wrócił do życia. Na Śląsku 615, 862. W Bydgoszczy uruchomiono również 1074 który został oddelegowany do Lublina, poza tym 1099, 1110. Na zającu szykują 358, czekamy na dalszy rozwój sytuacji.
	 
	
	
	
		
		
		16.09.2013, 19:38 
	
	 
	
		1110 jedzie? Niby miał już tylko ok. 7500km do odstawki (lub "kołomnizacji") w zeszłym roku, dlatego jestem lekko zdziwiony. 
	
	
Wiesz może dlaczego w ostatnim czasie reaktywowano tyle dwusuwów? Może przez częste awarie SU45 na Lubelszczyźnie wzrosły potrzeby? Wiesz ewentualnie co się dzieje z ST44-206? Wciąż czekam na jego powrót na szlaki ;-D 
Moje zdjęcia kolejowe: 
	
http://tobimk.flog.pl/ 
		
		
		17.09.2013, 04:50 
	
	 
	
		Nie wiem dlaczego 1110, być może chodzi o innego gagarina. W przyszłym roku mają również zmodernizować kolejne "gagariny", przynajmniej tak słyszałem. Od Stycznia wzrastają również jakieś opłaty unijne związane z ekologią, być może te dwa czynniki powodują jeszcze przez kilka miesięcy 14D40 będą w ruchu.
	 
	
	
	
 | 
		
| Podobne wątki… | |||||
| Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
| ST44-1112 | kempa240 | 0 | 829 | 
		22.07.2024, 12:39 Ostatni post: kempa240  | 
	|
| Lokomotywy Vossloh MaK w Polsce | yahya | 5 | 6 447 | 
		26.08.2015, 09:51 Ostatni post: yahya  | 
	|
| Lokomotywy serii E189 w Polsce | przem710 | 51 | 30 647 | 
		20.07.2015, 12:02 Ostatni post: fzadam97  | 
	|
| Pilnie potrzebny katalog części regulatora woodwarda ST44 | Tomasz Oleksy | 1 | 4 509 | 
		19.12.2012, 16:27 Ostatni post: MichałŁ  | 
	|
| ST44 w Polsce i za granicą | BR52 | 47 | 32 754 | 
		11.09.2012, 21:11 Ostatni post: Kristoph  | 
	|
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: | 
| 1 gości |