11.02.2022, 17:12
Witam uprzejmie.
RJ 2022/2023 będzie w dużej mierze kontynuacją obecnego, a więc nie należy spodziewać się cudów i jakiegoś niesamowitego rozwoju. Dotacja nie jest nieskończona, a wiadomo, że ogólna sytuacja gospodarcza nie jest najlepsza. Zalecam być powściągliwym. Poza tym cały czas jeszcze trwają rozmowy organizator-operator, więc niczego nie można być pewnym. Nie pojawi się nic, co by wychodziło poza określony schemat. Poza tym wszelkie połączenia spalinowe są niezwykle kosztowne, więc jeśli frekwencja na nich nie jest zadowalająca, to są one pierwsze do odstrzału. Do tego trzeba zwracać uwagę na zamknięcia prognozowane przez PLK, a tych jeszcze całkiem sporo będzie i w przyszłym rozkładzie jazdy. Np. Zakopane, Kudowa, Lubań, Odolanów, Żary, Gorzów, Biłgoraj. Tam należy spodziewać się sporych zmian, ale ktoś to kiedyś musi zrobić. Osobiście jestem zwolennikiem modernizacji przed ofertą, a nie oferty, która następnie jest wycofywana, bo nagle zachciało się modernizować. Tak więc nowy RJ będzie raczej bez większego szału w tonie stabilizacji.
RJ 2022/2023 będzie w dużej mierze kontynuacją obecnego, a więc nie należy spodziewać się cudów i jakiegoś niesamowitego rozwoju. Dotacja nie jest nieskończona, a wiadomo, że ogólna sytuacja gospodarcza nie jest najlepsza. Zalecam być powściągliwym. Poza tym cały czas jeszcze trwają rozmowy organizator-operator, więc niczego nie można być pewnym. Nie pojawi się nic, co by wychodziło poza określony schemat. Poza tym wszelkie połączenia spalinowe są niezwykle kosztowne, więc jeśli frekwencja na nich nie jest zadowalająca, to są one pierwsze do odstrzału. Do tego trzeba zwracać uwagę na zamknięcia prognozowane przez PLK, a tych jeszcze całkiem sporo będzie i w przyszłym rozkładzie jazdy. Np. Zakopane, Kudowa, Lubań, Odolanów, Żary, Gorzów, Biłgoraj. Tam należy spodziewać się sporych zmian, ale ktoś to kiedyś musi zrobić. Osobiście jestem zwolennikiem modernizacji przed ofertą, a nie oferty, która następnie jest wycofywana, bo nagle zachciało się modernizować. Tak więc nowy RJ będzie raczej bez większego szału w tonie stabilizacji.