Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: Praca na kolei - jaka przyszłość?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
W PLK kierownikiem można być bez wyższego wykształcenia. A mierząc w naczelnika można iść na zaoczne-może dużo się nie dowiesz, ale masz kwit+pięć lat pracy.
Witam. Przepraszam, że odgrzewam stary temat ale mam pytanie. Czy ktoś z was nie jak ma wyglądać podanie o pracę na stanowisku maszynisty? Potrzebuję wysłać takie podanie do PR ale nie za bardzo wiem co w nim napisać.
Pozdrawiam
Jak ka¿de inne: CV + list motywacyjny + dokumenty potwierdzaj±ce Twoje uprawnienia i stan zdrowia.
Mam takie pytanie ile zarabia maszynista w:

- Przewozach Regionalnych
- PKP InterCity
- PKP TLK
- PKP Cargo

+ Ile zarabia pomocnik Maszynisty?
W Cargo proponują 2 na rękę za pomocnika i 3 za mechanika. Jak chcesz dobrze zarobić to polecam CTL...
To też zależy czy wyrabiasz typową dniówkę czy bierzesz kupę nadgodzin.
Cytat:- PKP TLK
:-o
Cytat:+ Ile zarabia pomocnik Maszynisty?
A na to to już się nie dostaniesz :-P
Lubuszanin napisał(a):To też zależy czy wyrabiasz typową dniówkę czy bierzesz kupę nadgodzin.
No mówimy o normalnej pracy. Tak proponowano w piśmie, które przyszło do szkoły

(uprzedzając fakty, zainteresowanie było nikłe)
A jak troszeczkę odejdę od tematu. Jak to jest obecnie z zawiadowcą? Jeszcze 15-20 lat temu był na każdej stacji, a teraz? Są jeszcze w ogóle, czy tylko na większych?
rysiogeniusz napisał(a):jak troszeczkę odejdę od tematu. Jak to jest obecnie z zawiadowcą? Jeszcze 15-20 lat temu był na każdej stacji, a teraz? Są jeszcze w ogóle, czy tylko na większych?
Zawiadowcy są, ale tylko w strukturach organizacyjnych poszczególnych sekcji PKP PLK.
buxter napisał(a):Czy da się pogodzić pracę 12-godzinną w piątki, świątki i niedziele ze studiowaniem zaocznym?
Jeśli chodzi o PKP PLK. Kwestia 'dogadania się'.
buxter napisał(a):Czy da się pogodzić pracę 12-godzinną w piątki, świątki i niedziele ze studiowaniem zaocznym?
W Cargo zarzekali się, że ułatwią studiowanie w kierunku im przydatnym.
Kiedyś babka w CTL-u powiedziała mi, że studenci chcący się przyjąć nie rzadko muszą zapierdzielać dwa razy więcej niż ci po zawodówce. Ocenę pozostawiam wam :-P
A na jakim stanowisku?
Nie rozmawialiśmy o konkretnych stanowiskach, ale chodzi o stanowiska bezpośrednio związane z prowadzeniem i bezpieczeństwem ruchu kolejowego.
Stron: 1 2 3 4 5