Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: [Newag] 31WE
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Tylko 001 doznał dziwnego i niepokojącego uszkodzenia. 003 uszkodził się w winy obniżonej sieci (trwa jego naprawa u producenta), 005 - przypadek, naprawa pewnie już się zakończyła albo zakończy się niebawem.

Sprawne są 002 i 004.
Przypadek z 005? Możesz coś więcej? To ten co oberwał piorunem?
sphinx, przypadek w takim sensie, że połamał wczoraj patyk. Mało w tym winy producenta czego już o palącej się przetwornicy powiedzieć nie można.
Uzupełnienie: na podstawie schematów rozmieszczenia elementów - palił się trafok lub dławik. Przetwornice są w środku, w przedziale pasażerskim i w przypadku 31We (chyba) za plecami maszynisty.
Po zdjęciach widać, że dymiło się z dławika.

PS. Kolejny 31WE:

http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=4983
Za kilka dni powinien pojawić się w Żmigrodzie.
Pech 31WE trwa - przedwczoraj (31 lipca) o godzinie 15.30 na szlaku Węgliniec - Zebrzydowa pojazd wjechał w rozrzucone na torowisku metalowe elementy wyrzucone z pociągu towarowego PKP Cargo relacji Horka - Tarnowskie Góry.

http://www.rynek-kolejowy.pl/46999/groz ... dzony.html
Tymczasem wygląda na to, że będą kolejne pojazdy z rodziny Impuls dla Kolei Dolnośląskich:
KD wybrały Newag w przetargu na 11 EZT

Przy okazji, czy ktoś z Was może się orientuje, co to jest wspomniany w artykule "współczynnik gotowości technicznej" (tu na poziomie 94) i jak się go wylicza? Czy ma on jakiś związek z wyspecyfikowaną dla danego typu częstotliwością przeglądów?...
Dokładnie tak, przeglądy obniżają współczynnik gotowości.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14