Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: [ZNLE Gliwice] E6ACT Dragon
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
Z tego co wiadomo dla STK ma być sztuk 4 a dla Lotosiaków chyba 7
Lotos 5, STK 4.
STK 2011r, Lotos 2012. Jest 2013, czas na powtórkę Wink
Jak by ktoś miał info dot jazd testowych na E20 proszę o napisane. Ciekawi mnie zmiana pulpitu, bo wiadomo ze miało to być zmienione (przycisk SHP/czuwak) ciekawe co jeszcze tam zmienili.
Na próbach na E20 raczej się ich nie spodziewaj, najszybciej dojadą po prostu do Gniezna. Oczywiście po otrzymaniu dopuszczeń.
przewoz, masz na myśli jazdy pociągowe z Gniezna do Gdańska lub Malczyc, czy jazda luzem w kierunku Poznania i z powrotem?
przem710 napisał(a):Mam info ze Dragon nr 2 jest już gotowy, ma pojechać wkrótce na testy.

http://rail.phototrans.eu/14,83556,0,E6ACT_.html
Bez urazy, ale oznaczenie na czole niezbyt tam pasuje.
Widzę LEDowe oświetlenie jak w Griffinie, nad reflektorem sygnałowym (chyba klima) jest inna niż w 001, przestrzeń pomiędzy zderzakami wygląda nieco inaczej, miejsce na umieszczenie tabliczek końca pociągu również jest delikatnie w innym miejscu, kratki wentylacyjne na boku pudła się różnią.
No ale co Ci to przeszkadza? Właśnie bardzo dobrze że jest widocznie oznaczony. Zauważyłem również że otrzymał światła LED podobne to do tych w Griffinie.
Nie pasuje mi bo w 001 tego nie było, tu jest nowość, więc dziwnie to wygląda trochę.
To Twoje odczucie, ale naprawdę są ważniejsze tematy niż oznaczenie na pudle, chociażby zmiany w stosunku do 001. Oznaczenie to "pierdoła".
jarząbek019 napisał(a):przewoz, masz na myśli jazdy pociągowe z Gniezna do Gdańska lub Malczyc, czy jazda luzem w kierunku Poznania i z powrotem?

Raczej planowe Malczyce etc. Ale to już będzie zależeć od przewoźnika, gdzie to puści po odbiorach czy tam na próbach.
Co do oznaczeń, to i tak nie kompletne, bo numerek EVN powinien być OIDP.
Mają czas Wink 001 chyba też nie ma.
Z tego co znalazłem w internecie:
-nowe silniki trakcyjne
-nowa aparatura
-zmieniony układ żaluzji na pudle
-światła led
-nieco zmieniony pulpit, ale to nie potwierdzę.

Dragon nr 1 to bardzo udana konstrukcja, i co ważne mało awaryjna. Ciekawi mnie jak zmainy zastosowane w "dwójce" wpłyną na pracę całej maszyny, oraz czy zmieniła się charakterystyka.
Charakterystyka bez zmian (bo i masa bez większych zmian, aczkolwiek celują tak, żeby można było lepiej wykorzystać tą siłę - Dragon 001 jest nieco za lekki). Pulpit trochę bardziej ustandaryzowany (UIC 612), bliżej mu do Gfyffina niż do starego Dragona.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47