26.05.2015, 21:39 
	
	
	
		Też racja, ale też ustaliliśmy, że zdjęcia słabe,ucięte nie będą akceptowane nawet jak nie będzie składu w ogolę na ilostanie. I tak samo lepiej nie mieć nić jak mieć coś co jest nieostre słabo widać jakoś krzywe.
	
	
	
	
| 
				
				 
					Wnioski, zauważone błędy, propozycje zmian
				 
			 | 
		
| 
			 
		
		
		26.05.2015, 21:39 
	
	 
	
		Też racja, ale też ustaliliśmy, że zdjęcia słabe,ucięte nie będą akceptowane nawet jak nie będzie składu w ogolę na ilostanie. I tak samo lepiej nie mieć nić jak mieć coś co jest nieostre słabo widać jakoś krzywe.
	 
	
	
	
		
		
		14.06.2015, 15:20 
	
	 
	
		Proszę o zmianę statusu EN57-1910 na czynny.
	 
	
	
	
		
		
		14.06.2015, 15:24 
	
	 
	BG napisał(a):Proszę o zmianę statusu EN57-1910 na czynny.Status zmieniony dzięki ;-) 
		
		
		15.06.2015, 08:59 
	
	 
	
		http://www.forumkolejowe.pl/ilostan/ind ... =182%20152 
	
	
	
Status na czynny. Śmiga w barwach CTL. EVN, który udało m się odczytać 3 150 693-2 (PL-CTLL) Słabe foto poglądowe, bo mnie zaskoczyła ;-) 
		
		
		15.06.2015, 14:26 
	
	 
	
		http://www.forumkolejowe.pl/ilostan/ind ... o&id=14377 
	
	
	
orientuje się ktoś czy to pewne, że jeździ dla Freightliner PL, jeśli tak to ktoś wie od kiedy? 
		
		
		15.06.2015, 16:45 
	
	 
	
		Panowie co robić jeśli dodam EVN i karta pojazdu nie pokazuje mi alfabetycznie tj  EVN ra , EVN s , EVN rb tylko np rb ra s itp ?
	 
	
	
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
 
	
		
		
		15.06.2015, 22:22 
	
	 
	
		Trzeba będzie usunąć wszystkie wpisy i dodać je jeszcze raz uważając na kolejność wpisów.
	 
	
	
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
 
	
		
		
		18.06.2015, 08:07 
	
	 
	
		Witajcie, 
	
	
przeglądałem ostatnio dane w IPT - chodzi mi o maszyny, które dzięki P3 dostały "drugie życie". Moim zdaniem nie jest poprawne w historii napraw umieszczać "naprawa średnia" - nie ma to nic z tym wspólnego. Może by wprowadzić opcję "inne" (jako rodzaj naprawy), i tylko dopisać ręcznie "P3"? Teraz to się moim zdaniem "kupy" nie trzyma. Nawet, gdy funkcjonowało jeszcze nazewnictwo "rewizja" itd., to odpowiednikiem P3 był tzw. "przegląd duży" wykonywany w połowie okresu międzynaprawczego, czyli takie trochę większe PO. Na pewno nikt tego do statystyk nie wprowadzał. Tutaj natomiast, z racji przywrócenia do ruchu, wzmianka jak najbardziej jest potrzebna. 
----- dyrektor lokomotywy -----
 
	
		
		
		18.06.2015, 13:22 
	
	 
	
		Jestem za, ale takiego czegoś sam nie zrobię. Tylko z poziomu bazy Przemek może to dodać.
	 
	
	
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
 
	
		
		
		18.06.2015, 15:18 
	
	 
	
		Też już myślałem o takim sposobie, bo aktualnie też mi się nie widzi takie rozwiązanie. W 100% jestem za.
	 
	
	
	
		
		
		21.06.2015, 16:36 
	
	 
	
		ET41-177 rozbił się na Dąbrowie Towarowej (najechany przez 181-100-9 z ówczesnego PCC).
	 
	
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze. 
	
PL-KSL 
		
		
		21.06.2015, 18:45 
	
	 
	
		45WE-003 dokładna data produkcji to 29.05.2015r.
	 
	
	
	
		
		
		22.06.2015, 05:38 
	
	 
	BG napisał(a):45WE-003 dokładna data produkcji to 29.05.2015r.Dzięki, uzupełnione  
	
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
 
	
		
		
		25.06.2015, 15:54 
	
	 
	
		Pytanie do interesujących się E186 mianowicie dla kogo jeździ ten świeży trax gdyż nie jestem pewny to wtedy można go dodać do ilostanu.
	 
	
		
		
		25.06.2015, 16:08 
	
	 
	
		Dobra już się dowiedziałem jeździ dla Transchemu.
	 
	
	
	
 | 
		
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: | 
| 7 gości |