Liczba postów: 80 
    Liczba wątków: 4
	  Dołączył: 16.03.2014
	
Reputacja: 
 0
	 
 
	
	
		@Poznański_mech, TEM2-089 jest już na własność Eurotrans'u (numer EVN oraz poufna informacja wysoko postawionej osoby). Są też przymiarki do oficjalnego zakupu TEM2-098, która już jeździ w ich barwach. Dodatkowo prosiłbym o wprowadzenie korekty w dacie Naprawy Rewizyjnej SM48-093. Prawidłowa data to 10.06.2011.
	 
	
	
Lizawka127.
 
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 1 026 
    Liczba wątków: 27
	  Dołączył: 28.06.2010
	
Reputacja: 
 0
	 
 
	
	
		Lizawka127, w porządku, dodałem do przewoźników  Eurotrans.
 Lizawka127 napisał(a):Naprawy Rewizyjnej SM48-093. Prawidłowa data to 10.06.2011 Poprawione, dzięki!   
	 
	
	
Niech nas łączy honor i więź zawodowa! 
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów
 
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 40 
    Liczba wątków: 1
	  Dołączył: 26.12.2012
	
Reputacja: 
 2
	 
 
	
	
		Witam. 
Przeglądając ilostan znalazłem kilka błędów. Przy lokomotywie EU07-124 są dwie daty naprawy głównej, prawidłowa jest: 2012-09-07. Przy lokomotywie EU07-222 wyświetlają się dwie identyczne daty napraw rewizyjnych, tak samo przy EU07-187. Przy loku EU07-080 oznaczenie napr. rew. z 2003 roku to 1R6. To chyba wszystko   ;-) .
	 
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 965 
    Liczba wątków: 22
	  Dołączył: 19.04.2012
	
Reputacja: 
 0
	 
 
	
	
		PerzykPm36 napisał(a):Przeglądając ilostan znalazłem kilka błędów. Przy lokomotywie EU07-124 są dwie daty naprawy głównej, prawidłowa jest: 2012-09-07 Zrobione   
PerzykPm36 napisał(a):Przy lokomotywie EU07-222 wyświetlają się dwie identyczne daty napraw rewizyjnych Nie widzę by było coś x2
 PerzykPm36 napisał(a):tak samo przy EU07-187 Skasowane powtórzenie
 PerzykPm36 napisał(a):Przy loku EU07-080 oznaczenie napr. rew. z 2003 roku to 1R6. Zrobione  
Dzięki   
	 
	
	
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
 
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 40 
    Liczba wątków: 1
	  Dołączył: 26.12.2012
	
Reputacja: 
 2
	 
 
	
	
		Przy EU07-222 wyraźnie jednak wyświetla mi się dwa razy naprawa z datą: 2000-08-21.
	 
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 131 
    Liczba wątków: 4
	  Dołączył: 29.12.2012
	
Reputacja: 
 0
	 
 
	
	
		PerzykPm36,  Faktycznie wpis z naprawą 1R3 był zdublowany, jeden usunąłem. Dzięki za zwrócenie uwagi.
	 
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 35 
    Liczba wątków: 1
	  Dołączył: 03.10.2011
	
Reputacja: 
 0
	 
 
	
	
		Prosze o nie akceptowanie mojego wpisu dot. lokomotywy TEM2-025 miał on dotyczyć TEM2-016
	 
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 1 026 
    Liczba wątków: 27
	  Dołączył: 28.06.2010
	
Reputacja: 
 0
	 
 
	
	
		piter napisał(a):Prosze o nie akceptowanie mojego wpisu dot. lokomotywy TEM2-025 miał on dotyczyć TEM2-016 
Zrobione przez jakiegoś Galla Anonima...
	  
	
	
Niech nas łączy honor i więź zawodowa! 
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów
 
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 7 986 
    Liczba wątków: 232
	  Dołączył: 20.04.2011
	
Reputacja: 
 0
	 
 
	
	
		Zgłosiłem do Przemka potrzebę ustalenia "sprawcy" i ograniczenia ilości osób mogących akceptować wpisy.
	 
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 35 
    Liczba wątków: 1
	  Dołączył: 03.10.2011
	
Reputacja: 
 0
	 
 
	
	
		W takim razie poproszę jeszcze o zmianę statusu lokomotyw na skreślone: TEM2-016,125,163,175,213,219,223,266,65,152,224 BR232-154,660,M62-1690,1754,Ls40-2002,SM42-2302,2540,S200-229,256,
	 
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 1 026 
    Liczba wątków: 27
	  Dołączył: 28.06.2010
	
Reputacja: 
 0
	 
 
	
	
		piter napisał(a):W takim razie poproszę jeszcze o zmianę statusu lokomotyw na skreślone: TEM2-016,125,163,175,213,219,223,266,65,152,224 BR232-154,660,M62-1690,1754,Ls40-2002,SM42-2302,2540,S200-229,256, Wystawienie ich w przetargu nie wiąże się jednoznacznie ze skreśleniem, jakieś źródło?
	  
	
	
Niech nas łączy honor i więź zawodowa! 
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów
 
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 80 
    Liczba wątków: 4
	  Dołączył: 16.03.2014
	
Reputacja: 
 0
	 
 
	
	
		Proszę o usunięcie zdublowanego wpisu "ex --> SM42-024" w lokomotywie EPA42. Dodatkowo w ET22-2042 należy zmienić pantografy z połówkowych na AKP-4E.
	 
	
	
Lizawka127.
 
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 131 
    Liczba wątków: 4
	  Dołączył: 29.12.2012
	
Reputacja: 
 0
	 
 
	
	
		Lizawka127 napisał(a):Proszę o usunięcie zdublowanego wpisu "ex --> SM42-024" w lokomotywie EPA42. Dodatkowo w ET22-2042 należy zmienić pantografy z połówkowych na AKP-4E. Wpisy odnoszące się do SM42 --> EPA42 wymagają interwencji administratora, sprawę zgłosiłem. 
Co do pantografów połówkowych w ET22-2042 wszystko jest w porządku. Informacje o wyposażeniu pojazdów w tabelkach dotyczą dnia zakończenia naprawy, a więc wszystkie zmodernizowane lokomotywy typu 201Em i 201Ek (wyjątek ET22-2000) mają wpisane w wyposażeniu "pantografy połówkowe". Prawdą jest natomiast że ET22-2042 i kilka innych maszyn (m.in. 2032, 2040, 2045) jeździły lub jeżdżą z jednym lub dwoma pantografami klasycznymi. Jeśli posiadasz choćby przybliżone daty możesz dodać do bazy taką informację w zdarzeniach.
	  
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 45 
    Liczba wątków: 0
	  Dołączył: 14.11.2013
	
Reputacja: 
 0
	 
 
	
	
		Można zmienic status dla EN57-1507 na czynny. Niestety dokladnej daty zakonczenia NG+M nie znam.
	 
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 108 
    Liczba wątków: 1
	  Dołączył: 21.04.2012
	
Reputacja: 
 0
	 
 
	
	
		Status zmieniony na czynny, i dodana data do uzupełnienia dnia 2014-12-**.
	 
	
	
	
 
 
			 
		 |