Liczba postów: 1 830
    Liczba wątków: 27
	
Dołączył: 13.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Bronek kombinuje ile może, w tym wypadku chodzi pewnie o inne naciski na szyny chodzi lub samą moc lokomotywy. Zwykła kartka i to jeszcze przyklejone na taśmę... Porąbane :]
ELFy dla KM mają dziwacznie oznaczona serię, nie znajduje się ona na czole tylko z boku nad zgarniaczem.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 756
    Liczba wątków: 4
	
Dołączył: 28.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Ja myślałem że niskie numery eu07 miły oznaczenie 4E. Bo to 3E to mi się kojarzy z et21. No ale cóż każdy se może nazwać lokomotywę jak chce.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 2 287
    Liczba wątków: 45
	
Dołączył: 07.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		A co ma oznaczaæ to E na koñcu? Extra? Eeeeee?
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 1 548
    Liczba wątków: 5
	
Dołączył: 18.03.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		W PLK potrzebne to do tego, aby wiedzieć, która maszyna ma jaki nacisk na oś...
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 035
    Liczba wątków: 247
	
Dołączył: 16.06.2010
	
Reputacja: 
4
	 
	
	
		Najwyraźniej tym w PLK się w głowie poprzewracało, trudno wykonać sobie zwykłą tabelkę z naciskami osi dla każdego typu. Ja również pracuje, również ma do czynienia z rożnymi symbolami, ale pewnych rzeczy trzeba się nauczyć.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 881
    Liczba wątków: 156
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
26
	 
	
	
		A patrzcie, że dawniej E oznaczało, że pojazd współpracuje z urządzeniami srk... Rozumiem, że teraz wszystkie siódemki dostaną literkę E. Te 3E z Lokomotivu też?
	
	
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL