Liczba postów: 6
    Liczba wątków: 0
	
Dołączył: 21.01.2018
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Cześć wszystkim, mam kilka pytań. 
Dostałem skierowanie na psychotesty i badania lekarskie wstępne na manewrowego w PKP Cargo, na skierowaniach nie mam adresów, Pani z którą rozmawiałem podała mi adres Tarnów ul. Do huty 39 
Może mi ktoś coś więcej powiedzieć o tej przychodni ? Oraz drugie pytanko czy psychotesty mogę zrobić właśnie tam a badania lekarskie w Rzeszowie w przychodni PKP ? Czy wszystkie badania muszę zrobić w Tarnowie ? Prosiłbym o wytłumaczenie jak to działa itd. Pozdrawiam.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 913
    Liczba wątków: 1
	
Dołączył: 27.04.2017
	
Reputacja: 
15
	 
 
	
	
		Jeżeli dana placowka ma pracownie psychologiczną to wszystkie badnia zrobisz w jednym miejscu. Co Cię tak wogle potkusiło aby iść robić na manewry?
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6
    Liczba wątków: 0
	
Dołączył: 21.01.2018
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Zmiana pracy na trochę lepszą niż mam teraz i miejsce pracy w Rzeszowie. 
Chodzi właśnie o to, że w Rzeszowie nie ma p. Psychologicznej i muszę jechać do Tarnowa, czy psycho mogę zrobić w Tarnowie a resztę lekarskich w Rzeszowie ? Bo to chyba dwa odrębne badania co nie ?
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 913
    Liczba wątków: 1
	
Dołączył: 27.04.2017
	
Reputacja: 
15
	 
 
	
	
		Jak przychodnia ma pracownie to zrobisz wszystko za jednym zamachem. Ogólnie to szacun za podjęcie się takiej pracy, jesteś swiadom zarobków na tym stanowisku?
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6
    Liczba wątków: 0
	
Dołączył: 21.01.2018
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Jestem świadom, ojciec pracuje na takim samym stanowisku. Tylko, że on ma 30 lat stażu.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 913
    Liczba wątków: 1
	
Dołączył: 27.04.2017
	
Reputacja: 
15
	 
 
	
	
		No Ok. Pytam bo wielu ludzi myśli że na kolei to zarabia się kokosy.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 913
    Liczba wątków: 1
	
Dołączył: 27.04.2017
	
Reputacja: 
15
	 
 
	
	
		Ja ostatnio robiłem sporo badań ale w Poznaniu i wszystko zawsze robiłem za jednym zamachem. Niedługo znowu idę do KMP i oby było podobnie. Moim zdaniem jak przyjedziesz odpowiednio wcześnie to wszystko ogarniesz.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6
    Liczba wątków: 0
	
Dołączył: 21.01.2018
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Popytam i spróbuję, dzięki za odpowiedzi.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 881
    Liczba wątków: 156
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
26
	 
 
	
	
		Przedzwoń sobie do przychodni w Tarnowie i się wszystkiego dowiedz. 
I od razu szukaj roboty poza PKP 
	 
	
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6
    Liczba wątków: 0
	
Dołączył: 21.01.2018
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Czemu tak odradzacie pracę w PKP ?
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 913
    Liczba wątków: 1
	
Dołączył: 27.04.2017
	
Reputacja: 
15
	 
 
	
	
		Dokładnie,  z pracowników terenowych tylko maszynisci zarabiają w miarę OK. Jako manewrowy podczas 3 miesięcznego szkolenia dostaniesz coś w okolicach pensji minimalnej a już z uprawnieniami do czasu nabycia deputatu oraz wyslugi lat 1900-2100 potem 2100-2300. Rewidenci oraz ustawiacze mają już trochę lepiej ale też bez szału, młodzi stażem którzy mają już ekwiwalent za węgiel to wyciągają jakieś 2500 na reke.  W moim okolicach podobnie a czasem lepiej zarabiają już magazynierzy, pomocnicy budowlani czy pracownicy produkcji w fabrykach a odpowiedzialność mają bez porównania mniejszą. Jednak kolej to moja pierwsza i póki co ostatnia miłość i zarobki są dla mnie drugorzędne.
PKP Cargo już ma bardzo starą załoge i jeżeli wynagrodzenia nie skoczę mocno do góry to za +/- 5 lat nie będzie komu pracować w terenie ani na szopach.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 43
    Liczba wątków: 2
	
Dołączył: 25.09.2017
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Czesc . Mam pytanie . Panowie po licencji , powiedzcie ile jest kategorii pytań na egzaminie i po ile mniej więcej pytań jest z każdej kategorii ?
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 913
    Liczba wątków: 1
	
Dołączył: 27.04.2017
	
Reputacja: 
15
	 
 
	
	
		Masz 100 pytań na całym egzaminie i chyba 13 działów. Są działy gdzie masz 3 pytania a są gdzie masz 15. Z każdego działu musisz mieć minimum 75% z wyjątkiem sygnalizacji gdzie masz mieć 100% oraz działów z 3 pytaniami gdzie masz 66.6%.