Liczba postów: 5 941
    Liczba wątków: 146
	
Dołączył: 20.08.2010
	
Reputacja: 
5
	 
 
	
	
		Hmmm, ale dlaczego przed wyborami... Nie mogę pojąć sedna tej wypowiedzi. Co się za tym kryje... No ale tak czy siak, w końcu powiedzieli prawdę na temat tego przedsięwzięcia. Od początku byłem mocno przeciwny KDP.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 142
    Liczba wątków: 19
	
Dołączył: 02.09.2011
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		KDP za 30- 40 lat jak najbardziej. Wrocław- Warszawa oczywiście przez Łódż. Na razie trzeba zmodernizować  do 160 km/h konwencjonalną trasę Łodż - Wrocław. Połączenie p. pustynię  Koniecpol czy Poznań, Katowice jest samo w sobie chore.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 5 941
    Liczba wątków: 146
	
Dołączył: 20.08.2010
	
Reputacja: 
5
	 
 
	
	
		Dlaczego chore? Czy Częstochowa to pustynia? Naprawdę tak uważasz?
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 7 986
    Liczba wątków: 232
	
Dołączył: 20.04.2011
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Dokładnie, lepiej jest lepiej zagospodarować kolej w Łodzi oraz Kaliszu, dobudować drugi tor na odcinku Ostrów - Grabowno lub wykorzystać linię przez Krotoszyn, Milicz i mamy najlepszą i najkrótszą drogę dla pociągów minimum TLK i Ex pomiędzy Warszawą i Wrocławiem.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 7 986
    Liczba wątków: 232
	
Dołączył: 20.04.2011
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Przypomnij sobie, że kiedyś to właśnie te linie nie miały większego znaczenia i to ta przez Łódź, Kalisz była najważniejszą w Polsce linią obsługującą także połączenia międzynarodowe, o których E 65 i inne tam mogły i mogą zapomnieć.