20.11.2015, 07:50 
	
	
	
		I są nie wypałem, np ST44-12xx ich obecne silniki pomimo iż są wymienione nie spełniają norm.
	
	
	
	
| 
				
				 
					PKP Cargo
				 
			 | 
		
| 
			 
		
		
		20.11.2015, 07:50 
	
	 
	
		I są nie wypałem, np ST44-12xx ich obecne silniki pomimo iż są wymienione nie spełniają norm.
	 
	
	
	
		
		
		20.11.2015, 09:14 
	
	 
	
		Rust dobrze jest usłyszec Twoja opinie jako maszynisty. Ja jednak wychodze z założenia, że chciec to móc. np taka ST45  to szajs, bo zrobili po taniości. Co do Suki, to jest socjalistyczna myśl techniczna, wiec raczej takie slabe nie jest i odpowiednia modernizacja mogłaby naprawde wykrzesać z niej dobrą maszynę. Niestety ja na razie tylko teoretyzuje i przypuszczam, ale nam nadzieję ze nie myle sie mocno :-) 
	
	
	
Btw. Zauwazyliscie, ze nie ma w ofertach producentow spalinowych lokomotyw towarowych? 
		
		
		20.11.2015, 17:56 
	
	 
	
		Socjalistyczna myśl techniczna jako synonim mocy i solidności? ;-D Rzeczywiście ciekawe czasy nadeszły ;-)
	 
	
	
Jaro 
	
		
		
		20.11.2015, 20:05 
	
	 
	
		ET40 to byl pewien skrot myslowy :-) Chodzilo mi bardziej o to, ze wtedy nie robili byle taniej. Robili tak jak trzeba bez zbednych oszczednosci. Przynajmniej to moje odczucie, moge sie mylic :-)
	 
	
	
	
		
		
		21.11.2015, 17:05 
	
	 
	przem710 napisał(a):I są nie wypałem, np ST44-12xx ich obecne silniki pomimo iż są wymienione nie spełniają norm.Ale to jedyna modernizacja, która jako-tako nadaje się do eksploatacji. Cytat:Chodzilo mi bardziej o to, ze wtedy nie robili byle taniej.Wtedy był kompromis między tym co trzeba, a tym co się da. Czyli w myśl kompromisu ja i moje rybki wpierniczamy siano. 
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze. 
	
PL-KSL 
		
		
		21.11.2015, 18:36 
	
	 
	
		No dobrze Rust, przekonałes mnie. Wobec tego co Twoim zdaniem zrobić z taborem spalinowym Cargo? Postarać się o dobrą modernizację czy inwestować w fabrycznie nowe lokomotywy?
	 
	
	
	
		
		
		21.11.2015, 19:16 
	
	 
	
		Kupić dziesięć i efektywnie wykorzystywać.
	 
	
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze. 
	
PL-KSL 
		
		
		21.11.2015, 19:19 
	
	 
	Kozioł napisał(a):Btw. Zauwazyliscie, ze nie ma w ofertach producentow spalinowych lokomotyw towarowych? Będzie przetarg to i oferta się znajdzie. Cytat:Ale to jedyna modernizacja, która jako-tako nadaje się do eksploatacji. Wiem, ba sprawuje się nawet całkiem dobrze. A możesz potwierdzić to co pisałem powyżej? 
		
		
		21.11.2015, 19:22 
	
	 
	
		Norm emisji to ja nie sprawdzałem.
	 
	
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze. 
	
PL-KSL 
		
		
		23.11.2015, 14:35 
	
	 
	
		PKP Cargo będzie produkować tysiąc wagonów rocznie?  
	
	
http://www.rynek-kolejowy.pl/60311/pkp_ ... ocznie.htm 
		
		
		23.11.2015, 16:03 
	
	 
	
		Te same śpiewki od roku. W lipcu podpisali list intencyjny i nadal nie wiedzą czy na 100% będą produkować wagony. Zaraz im się wykruszy część węglarek i będą wyciągali z krzaków na P5 bo decyzji odnośnie produkcji nadal nie będzie. 
	
	
Pozdrawiam sm31-131 
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
 
	
		
		
		12.12.2015, 12:46 
	
	 
	
		Drony PKP Cargo skutecznie odstraszają złodziei : 
	
	
http://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/26 ... dziei.html 
		
		
		28.12.2015, 11:18 
	
	 
	
		Pierwsze Vectrony dla PKP Cargo już po testach fabrycznych : 
	
	
http://www.rynek-kolejowy.pl/60843/pier ... cznych.htm 
		
		
		13.01.2016, 11:35 
	
	 
	
		Pamieta ktoś może, która lokomotywa PKP Cargo jako pierwsza miała niebieskie malowanie?
	 
	
	
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2 
	
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej 
		
		
		22.01.2016, 23:17 
	
	 
	
		Kolejna spółka kolejowa obsadzona "swoimi" :-) 
	
	
Maciej Libiszewski od 19 stycznia jest prezesem spółki PKP Cargo. Pan Libiszewski był wielokrotnie członkiem rad nadzorczych oraz zarządów państwowych, samorządowych i prywatnych spółek kapitałowych i już kiedyś pracował w zarządzie PKP Cargo(2005 - 2008) a tuż przed ponownym objęciem posady w PKP Cargo (grudzień 2015) był wiceprezesem Szpitali Tczewskich. Był też współpracownikiem Lecha Kaczyńskiego i kandydatem PiS-u do Parlamentu Europejskiego. Więc może uzdrowi PKP Cargo(mając wiedzę medyczną i poparcie rządowe) aby nie upadło w ciągu przepowiedzianych dwóch lat. Bo na jeźdźca apokalipsy który miałby sprowadzić ten upadek na PKP Cargo mi nie wygląda - google nie wyszukuje go w połączeniu ze słowem przekręt :lol:. Przyznam że próbowałem znaleźć informacje na temat tego dlaczego Pan Libiszewski uciekł po kilku miesiącach z ostatniej spółki(Szpitali Tczewskich) ale nie mogę się doszukać. Czy ktoś wie? Pozdrawiam sm31-131 
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
 
	
 | 
		
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: | 
| 3 gości |