Liczba postów: 51
    Liczba wątków: 0
	
Dołączył: 26.01.2012
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Siemensy zbliżają się po kolei przebiegiem do P3 (1,2 mln km). Zakres naprawy jest podobny do naszej P4. Pełne P4 zgodne z DSU będą miały dopiero przy 2,4 mln km.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 80
    Liczba wątków: 4
	
Dołączył: 16.03.2014
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		W najbliższym czasie będzie brakowało lokomotyw wielosystemowych. PIC planuje wynajem lokomotyw wielosystemowych do obsługi połączeń międzynarodowych?
	
	
	
Lizawka127.
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 7 986
    Liczba wątków: 232
	
Dołączył: 20.04.2011
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Pewnie wrócą czasy podmiany w Rzepinie z EP09 na spalinową i potem we Frankfurcie na elektryka niemieckiego albo w Poznaniu skombinują jakieś podmiany.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 7 986
    Liczba wątków: 232
	
Dołączył: 20.04.2011
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		No teraz EU44 jeżdżą na NR / przeglądy do Siemensa, więc ich będzie brakowało, bo nie wiadomo w sumie ile obecnie jest już za granicą.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 035
    Liczba wątków: 247
	
Dołączył: 16.06.2010
	
Reputacja: 
4
	 
 
	
	
		Jeżdżą na P3, ale nie wszystkie na raz.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 7 986
    Liczba wątków: 232
	
Dołączył: 20.04.2011
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Głupoty czy nie, weźcie pod uwagę, że jakiś wypadek może się stać. To też powoduje, że zapas się kurczy. 
A pytanie czy niemiecki TRAXX może być używany do obsługi BWE czy tylko jest przypisany pociągowi Trans-European Express?
Ja podałem tylko to, co działo się kiedyś, kiedy Intercity nie miało jeszcze wielosystemowych lokomotyw.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 7 986
    Liczba wątków: 232
	
Dołączył: 20.04.2011
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Da się przypisać, choćby EU07A-001 przypisana na stałe do EIC Fredro.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 1 026
    Liczba wątków: 27
	
Dołączył: 28.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		pitagoras23, to nie jest przypisanie lokomotywy do konkretnego składu, to ograniczenie możliwości kursowania jej. EU07A bez problemu może poruszać się na innych pociągach niż Fredro.
	
	
	
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów