Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: [Siemens] Naprawy rewizyjne lokomotyw EU44
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
EU44-003 jest właśnie w drodze do Wegberg-Wildenrath na swoją pierwszą naprawę rewizyjną.

http://www.railcolor.net/index.php?nav= ... tion=dview
Kolejne w drodze.
Siemensy zbliżają się po kolei przebiegiem do P3 (1,2 mln km). Zakres naprawy jest podobny do naszej P4. Pełne P4 zgodne z DSU będą miały dopiero przy 2,4 mln km.
Czyli naprawę, której dokona się na 003 nie możemy traktować jako naprawy rewizyjnej? Dzięki za informację, Railcolor podał w takim razie komunikat dość dwuznacznie:
Cytat:From there it will be transported to the Wegberg-Wildenrath workshops for its first (R1) main overhaul.
W najbliższym czasie będzie brakowało lokomotyw wielosystemowych. PIC planuje wynajem lokomotyw wielosystemowych do obsługi połączeń międzynarodowych?
Pewnie wrócą czasy podmiany w Rzepinie z EP09 na spalinową i potem we Frankfurcie na elektryka niemieckiego albo w Poznaniu skombinują jakieś podmiany.
Lizawka127 napisał(a):W najbliższym czasie będzie brakowało lokomotyw wielosystemowych. PIC planuje wynajem lokomotyw wielosystemowych do obsługi połączeń międzynarodowych?

A skąd takie info?
No teraz EU44 jeżdżą na NR / przeglądy do Siemensa, więc ich będzie brakowało, bo nie wiadomo w sumie ile obecnie jest już za granicą.
Jeżdżą na P3, ale nie wszystkie na raz.
pitagoras23 napisał(a):Pewnie wrócą czasy podmiany w Rzepinie z EP09 na spalinową i potem we Frankfurcie na elektryka niemieckiego albo w Poznaniu skombinują jakieś podmiany.
Błagam, nie piszmy takich głupot.

Wyjazdy Taurusów na P3 będą tak zaplanowane aby w Polsce została liczba wystarczająca do obsługi BWE i BGE. W rezerwie jest 186 i w planie awaryjnym EU44 (Berlin - Poznań), EP09 (Poznań - Warszawa).
Głupoty czy nie, weźcie pod uwagę, że jakiś wypadek może się stać. To też powoduje, że zapas się kurczy.
A pytanie czy niemiecki TRAXX może być używany do obsługi BWE czy tylko jest przypisany pociągowi Trans-European Express?
Ja podałem tylko to, co działo się kiedyś, kiedy Intercity nie miało jeszcze wielosystemowych lokomotyw.
pitagoras23 napisał(a):Głupoty czy nie, weźcie pod uwagę, że jakiś wypadek może się stać. To też powoduje, że zapas się kurczy.
Głupotą nazwałem EP09 do Rzepina -> spalina -> DB.

pitagoras23 napisał(a):A pytanie czy niemiecki TRAXX może być używany do obsługi BWE czy tylko jest przypisany pociągowi Trans-European Express?
Jak można przypisać lokomotywę do jednego pociągu? PKP IC wynajmując tą lokomotywę może ją posłać na jakikolwiek pociąg jaki tylko im się przyśni.
Da się przypisać, choćby EU07A-001 przypisana na stałe do EIC Fredro.
pitagoras23, to nie jest przypisanie lokomotywy do konkretnego składu, to ograniczenie możliwości kursowania jej. EU07A bez problemu może poruszać się na innych pociągach niż Fredro.
DB ma 3 traxxy które mogą się poruszać po naszej sieci. 130, 135, 241. Poza tym zawsze z pomocą może przyjść PKP Cargo, które wypożyczy EU45 które bez problemu pojadą do Niemiec. Zresztą już kiedyś Cargo wypożyczyło IC EU43-004.

Cytat:Da się przypisać, choćby EU07A-001 przypisana na stałe do EIC Fredro.

Po części racja, ale przypadek EU07A jest specyficzny i dlatego ta lokomotywa ma przypisane jeden obieg.