06.07.2010, 12:32
Obawiam się że została pocięta. Wiem że do kasacji miała iść tylko 18, a 05-01 mieli zostawić.
EP05
|
06.07.2010, 12:32
Obawiam się że została pocięta. Wiem że do kasacji miała iść tylko 18, a 05-01 mieli zostawić.
06.07.2010, 12:45
Info o tym, że EP05-18 stoi na Warszawskiej Olszynce pochodzi z kwietnia 2009 roku, natomiast EP05-01 znajduje się na Warszawa Wschodnia Towarowa.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
06.07.2010, 18:01
A co z EP05-16, 21 (22) i 23??
06.07.2010, 18:16
EP05 w 2003 zmieniono oznaczenie na EU05-22 i przywrócono fabryczne malowanie. Lokomotywa stoi w lokomotywowni Kraków Prokocim. "EP05-23 trafił do IC, mówiło się, że przejdzie ten Czesio NG, ale coś cicho w tej sprawie."
EP05-21 w 1990 "zniknął" w Hucie Warszawa, a EP05-16 należy do Cargo, ale ma uszkodzony silnik trakcyjny.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
06.07.2010, 18:39
a czy jest szansa uruchomienia 23 i 22??
06.07.2010, 18:46
Serio pytasz, sprawdzasz mnie czy co?
To tak samo jak spytać się czy SP47 kiedyś pojedzie ;]
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
06.07.2010, 18:48
Lutek napisał(a):EP05-16 należy do Cargo, ale ma uszkodzony silnik trakcyjny.To jego możemy już spisać na straty, nikt nie będzie wymieniał czy naprawiał mu silnika. Cytat:a czy jest szansa uruchomienia 23 i 22??Módlmy się żarliwie :mrgreen:
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
06.07.2010, 19:18
Tak jak mówiłem 23 miał jeździć, głośno mówiło się o jego NG. W 2008 w internecie można było znaleźć info, że prawdopodobnie 23 poszedł na naprawę do Czech, jednak to info było nietrafne, a Czesiek stoi, co prawda bez loga PKP Cargo, ale w swoim czerwonym malowaniu.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
06.07.2010, 19:21
Kto miał remontować EP05?
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd. Zestawienia pociągów
06.07.2010, 19:30
Ja dodam że EP05-16 nie zbiorników powietrza ponieważ zostały przełożone do EP05-23, tak myślę że z tych dwóch lokomotyw można by zrobić jedną sprawną. Co do EP05-22 sama dojechała do Krakowa gdzie ją wystylizowano na EU05. W momencie ustawienia jako pomnika była w pełni sprawna lokomotywą(ma nawet fotę jak jeździ po prokocimskiej lokomotywowni(owa fotografia znajduję się w atlasie lokomotyw 2004 strona 152). Lokomotywa ta padła ofiara przedwczesnej euforii z powodu EU11, które miały ja zastąpić a jak się stało każdy wie. W prawdzie nie wiadomo ile części podczas postoju od 2001 roku jej ubyło lecz myślę że sporo się zachowało. Więc mamy trzy lokomotywy z pewnymi częściami można coś z tego złożyć do tego mamy jeszcze ET40 w których też jest sporo części.
07.07.2010, 10:55
Przydałoby się uruchomić ET40-41 ex EP40-41 jako żywą legendę pociągów ekspresowych. Obecnie stoi w TG i gnije
[ Dodano: 2010-07-07, 11:56 ] @Lutek Na dzień dzisiejszy ile ET40 dałoby się uruchomić? by mikrobart: Bez off-topu - to temat o EP05.
26.11.2010, 22:14
Co się dzieje z lokomotywami EP05 gdzie obecnie stoją i w jakim są stanie ?I czy jest szansa,że wrócą do ruchu
26.11.2010, 22:33
Cytat:Co się dzieje z lokomotywami EP05Grzeją krzaki. Cytat:gdzie obecnie stoją i w jakim są stanie ?Głównie Olszynka. Stan? Zależy-agonalny lub kompletny niezdatny do ruchu. Cytat:I czy jest szansa,że wrócą do ruchuDo rozkładowego to nie.
...
26.11.2010, 23:16
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Renowacja EP05-22 | Kamil Sikora | 2 | 2 400 |
17.03.2021, 20:19 Ostatni post: Kamil Sikora |
|
EP05-23 | rustsaltz | 13 | 6 583 |
06.06.2018, 18:29 Ostatni post: DamianT |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |