Prawdopodobnie na 100% zakończyła się era tych poczciwych lokomotyw. Chodź są jeszcze na stanie PKP (EP05-16 CT Warszawa, EP05-23 BZ Warszawa) to już nigdy nie powrócą na szlak. Pisze ze względu na to że przygotowuję historie tych lokomotyw w Polsce. Czy ktoś wie jakie będą ich dalsze losy, czy trafia do muzeum, czy dalej będą gnić w krzakach. Wiem że 23 stoi na Olszynce a 16 chyba na Odolanach, natomiast niewiadomą jest co dziej się z pozostałymi Czechami 01 i 18.
Jedna albo dwie EP05 stoją niedaleko Warszawy Wschodniej na zamkniętym terenie, na końcu ulicy Podskarbińskiej.
Niestety nie znam ich numerów.
Ja słyszałem, że 016 i 023 miały prowadzić pociągi z Krakowa do Rzeszowa. Ale chyba się na to nie zapowiada. Sam jestem ciekaw co z nimi zrobią.
No to każdy słyszał, a co mamy to widać.
Nie 016 i 023 tylko 16 i 23 ;]
Cytat:Na Warszawskiej Olszynce stoją razem EP05-01 oraz EP05-18
To co w takim razie za numery stoją przy Podskarbińskiej?
Lutek napisał(a):Na Warszawskiej Olszynce stoją razem EP05-01 oraz EP05-18. EP05-23 trafił do IC, mówiło się, że przejdzie ten Czesio NG, ale coś cicho w tej sprawie.
http://stud.pam.szczecin.pl/~wizard/dat ... 01wawa.jpg
To już nie aktualne info posiadasz. EP05-01 oraz EP05-18 stoją od marca 2009 roku tak jak napisał
Mannerheim przy ulicy Podskarbińskiej.
Petyniak dziwne że miały by jeździć na
tej trasie, tylko by się tam marnowały to lokomotywy o prędkości 160 km/h. Wobec braków taborowych napewno by tam nie trafiły.
Lutek napisał(a):Nie 016 i 023 tylko 16 i 23 ;]
No tak, rzeczywiście - Dzięki.
przem710 napisał(a):dziwne że miały by jeździć na
tej trasie, tylko by się tam marnowały to lokomotywy o prędkości 160 km/h
Pomyślałem to samo, a napisałem tylko to co usłyszałem ;-)
Cholernie niesprawiedliwe...
Stoi jednak sam czyżby EP05-18 już przestał istnieć? Albo go gdzieś wywieźli.
Lutek napisał(a):Odsyłam do komentarzy...
Czytając je trochę się pogubiłem. Ale z tego co rozumiem nie ma mowy o cięciu (jak na razie)..albo się mylę.