Liczba postów: 2 287
    Liczba wątków: 45
	
Dołączył: 07.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		No ale teraz jest ju¿ "po wyborach", wiêc czemu temat powraca?
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 2 017
    Liczba wątków: 166
	
Dołączył: 12.08.2010
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Powrócił, bo w trakcie Tygodnia Zrównoważonego Transportu został przedstawiony projekt, wg. mnie bardzo dobry, który nie wymagał zbyt wielkie wkładu a efekty byłyby widoczne
Ogólnie, Szczecin zasługuje na SKM, szczególnie, że cała infrastruktura jest i jedyne co jest potrzebne do wykoszenie trawy z przystanków. To wszystko
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 4 536
    Liczba wątków: 165
	
Dołączył: 01.02.2011
	
Reputacja: 
4
	 
 
	
	
		No i tabor. Trudno będzie zachęcić mieszkańców Szczecina do korzystania z SKM obsługiwanej np. niezmodernizowanymi EN57.
	
	
	
Jaro
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 899
    Liczba wątków: 6
	
Dołączył: 25.09.2011
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Wtedy jazda 45 minut w kiblu full plastik nie jest problemem
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 881
    Liczba wątków: 156
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
26
	 
 
	
	
		Ale nie można zaniedbywać nauki o pięknie 

. Taki SKM na kiblach to może co najwyżej służyć do utrzymania obecnych klientów KM, nowych trudno będzie przyciągnąć.
	
 
	
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 8 026
    Liczba wątków: 365
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
2
	 
 
	
	
		Jeśli ludzie zobaczą, że zamiast stania w korkach mogą przejechać dwa albo trzy razy szybciej to polecą do SKM.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 881
    Liczba wątków: 156
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
26
	 
 
	
	
		Samochód wynaleziono po to, aby wygodnie siedzieć stojąc w korkach 

. Czas i cena to nie są jedyne kryteria wyboru.
	
 
	
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
	
 
 
	
	
		To nie było czasem założenie dr. Adama Fularza :? Był swego czasu zwolennikiem SKM Szczecin, nawet powstały "rozkłady aglomeracyjne" typu Szczecin-Goleniów, Szczecin-Stargard, Szczecin-Gryfino. Miały być to w założeniu trasy A1, A2, A3. Projektowano także A4 Szczecin Główny-Police Zakład (dojazd pracowników do zakładów azotowych) ale plany spaliły na panewce. :-(