Liczba postów: 47
    Liczba wątków: 4
	
Dołączył: 23.11.2013
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		hmm....bus mówicie 
powiem krótko cytując ,,objechane" wte i wewte hasło: tiry na tory ! Mało tego, busy też na tory !  
Mądrale zarzucają kolei wiekowość taboru Ja natomiast zarzucam firmom transportowym gówniarzerię za kierownicami , gówniarzerię nie tylko z wyglądu ale także ze sposobu myślenia Ludzie którzy, zostali kierowcami zawodowymi ,,bo akurat był etat, wolne miejsce na szkolenie poprzez PUP, możliwość przekwalifikowania z piekarza na CB-radiowca gnającego do celu"  itd, itp   To tak jakby nauczycielem przedszkola mógł zostać pedofil
Życzę wszystkim szczęśliwej podróży.........ja osobiście wolę ją spędzić w wagonie II kl. ciągniętym przez ,,byka" z 80 roku niż w przeładowanym VW Transporterze na krzesełkach bez pasów
szerokiej drogi a raczej głośnego rozruchu
	
	
	
in vita vermis, post vitam pulvis
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 170
    Liczba wątków: 3
	
Dołączył: 16.04.2014
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Witam wszystkich
Ja bardzo często korzystam z PB dlatego, że mają tanie bilety oraz bardzo częste połączenia z innymi miastami (jeżdżę z Warszawy). Chociaż podróż powyżej 4-5h w autokarze powoli staje się udręką, bo nie można nawet wstać i wyprostować nóg. 
Kolej mogła by być bardziej atrakcyjna gdyby była bardziej regularna oraz miała ciekawe promocje lub podobną sprzedaż biletów jak w PB.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 5 941
    Liczba wątków: 146
	
Dołączył: 20.08.2010
	
Reputacja: 
5
	 
 
	
	
		A trzecie, przyciągnięcie klienta. Polski Bus od początku działania podwyższył ceny, a klientów nie stracił. Krótkowzroczność jest niedobra w biznesie.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 881
    Liczba wątków: 156
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
26
	 
 
	
	
		Ośmielę się z Kolegą nie zgodzić-Wełtawa śmigała na wagonach komfortowych, a mimo to z RE Chemik przegrywała mimo lepszego czasu przejazdu.
	
	
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 5 941
    Liczba wątków: 146
	
Dołączył: 20.08.2010
	
Reputacja: 
5
	 
 
	
	
		Zgadza się, ale podwyższenie cen już nie odepchnęło klientów. Pozostali, a nawet jest ich coraz więcej, skoro uruchamiane są kolejne linie, kursy.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 170
    Liczba wątków: 3
	
Dołączył: 16.04.2014
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Podwyższenie cen nie odstraszyło, bo mimo wszystko są one nadal atrakcyjne w stosunku do kolei. Niektórzy wolą poświęcić 1-2h więcej na podróż i mieć zaoszczędzone kilka złotych, które mogą później wydać na coś innego. 
Strategia firmy PB jest taka, że na początku uruchomili kilka połączeń w atrakcyjnej cenie po to aby przyciągnąć klientów. Gdy marka PB stawała się bardziej rozpoznawalna, to uruchamiali kolejne połączenia oraz stopniowo podwyższali ceny biletów. Oczywiście taką siatkę jak jest teraz mogliby uruchomić na samym starcie ale to by było kompletne bez sensu, gdyż mało osób wiedziałoby o tych połączeniach, a firma ponosiła by koszty w postaci słabo obsadzonych kursów.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 2 555
    Liczba wątków: 134
	
Dołączył: 15.03.2011
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Zjechał do rowu.
Jak liczba wypadków Polskiego Busa przekłada się na liczbę przewożonych pasażerów? Przewożą jakiś ułamek ogółu pasażerów autobusów, a to trzeci poważniejszy wypadek w przeciągu roku, o ile dobrze pamiętam: przewrócenie koło Zakopanego, uderzenie w tył pojazdu poprzedzającego na autostradzie i teraz wjechanie do rowu.
Ciekawe, może ten wypadek wraz z moim anonimkiem do ITD (formalnie przyjętym) spowoduje zweryfikowanie rozkładów jazdy PB pod kątem dopuszczalnych prędkości na drodze.  :-D