Liczba postów: 2 555
    Liczba wątków: 134
	
Dołączył: 15.03.2011
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Całą Polskę północno-zachodnią w dalszym ciągu omija. No ale w końcu niby ze Szczecina wszędzie jest daleko.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 2 555
    Liczba wątków: 134
	
Dołączył: 15.03.2011
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Nie sądzę, by krótki odcinek S3 pomiędzy Gorzowem Wielkopolskim a autostradą A2 był środkiem do powrotu Polskiego Busa do Szczecina.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 361
    Liczba wątków: 7
	
Dołączył: 21.11.2011
	
Reputacja: 
1
	 
 
	
	
		Będzie, bo PolskiBus chce wrócić do Szczecina (choć się z tym nie śpieszy, czeka na S3), ale w nowej formie - linią z Warszawy do Szczecina przez Łódź, Poznań, Gorzów Wielkopolski. Możliwość szybkiego i sprawnego przemieszczania się na tej trasie (dzięki A2 i S3), ma być podstawą do otworzenia takiej linii. Dzięki temu upiecze dwie pieczenie na jednym ogniu - powróci do Szczecina, oraz rozpocznie oferowanie na terenie województwa lubuskiego.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 5 941
    Liczba wątków: 146
	
Dołączył: 20.08.2010
	
Reputacja: 
5
	 
 
	
	
		Szkoda tylko, że polskie przepisy zabraniają im zatrzymywać się w miastach niewojewódzkich na trasach wewnątrz kraju. Przez co omijana jest Częstochowa, miasto większe niż niejedno wojewódzkie...
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 2 555
    Liczba wątków: 134
	
Dołączył: 15.03.2011
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Ale to od niedawna są takie dziwne przepisy. Wcześniej zatrzymywali się np. w Pile.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 5 941
    Liczba wątków: 146
	
Dołączył: 20.08.2010
	
Reputacja: 
5
	 
 
	
	
		dziwne to jest, że międzynarodowy może (linia P5 Warszawa - Wiedeń), a krajowy nie. Chore, że zabrania się zatrzymywania autkowarów w miejscach, gdzie przewoźnik chce się zatrzymywać.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 2 555
    Liczba wątków: 134
	
Dołączył: 15.03.2011
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Może się zatrzymywać wszędzie, ale wtedy to już nie będzie linia ekspresowa.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 5 941
    Liczba wątków: 146
	
Dołączył: 20.08.2010
	
Reputacja: 
5
	 
 
	
	
		Tak, to prawda, ale jaki ma to sens, skoro dla przykładu Częstochowa, Radom, czy Sosnowiec są prawie dwa razy większe niż na przykład takie Opole. Dla mnie to głupota totalna.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 2 555
    Liczba wątków: 134
	
Dołączył: 15.03.2011
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Nie ma żadnego sensu. To pokazuje też brak sensu podziału terytorialnego kraju, ale to temat na oddzielną dyskusję.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 94
    Liczba wątków: 3
	
Dołączył: 20.05.2012
	
Reputacja: 
1
	 
 
	
	
		A Ostroda to niby co? Nowa stolica warminsko-mazurskiego??
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 150
    Liczba wątków: 3
	
Dołączył: 24.06.2012
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Linia P1 została uruchomiona przed wprowadzenie przepisu zabraniającego zatrzymywanie się linii pospiesznych poza miastami wojewódzkimi. Dlatego autobusy Polskiego Busa mogą mogą mieć przystanek w Ostródzie.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 361
    Liczba wątków: 7
	
Dołączył: 21.11.2011
	
Reputacja: 
1
	 
 
	
	
		Dodając, przepis nie obejmuje miast które są są początkowe/końcowe dla danej relacji, dlatego przewoźnik kontynuuje ekspansje do Zakopanego mimo, że ośrodek jest niewojewódzki.