30.08.2021, 19:59
Natchniona istoto.w latach 2015 do 2021 pup masowo kierowało na kursy bezrobotnych właśnie w tym zawodzie.podstawą było wykształcenie techniczne więc technik małej gastronomii czy ochrony był do zaakceptowania. Obecnie pracuję w cargo i jeśli piszesz , że w ruchu towarowym rzadko kiedy są nocki to nie wypowiadaj się publicznie bo nie znasz tematu.
Co do samego prowadzenia pojazdu bez konieczności naprawiania go może to rodzić zmianę z maszynisty ma prowadzącego pojazd co wiąże się z niższym wynagrodzeniem. Nie każdy pracował jako piekarz czy w jakiś innych wynalazkach aby móc cieszyć się tak bardzo z maszynistostwa. Nadgodziny nie mogą stanowić o atrakcyjności wynagrodzenia bo są przywilejem i firma nie zawsze potrzebuje w nadgodzinach po drugie dla mnie atrakcyjna praca to wynagrodzenie za normę godzin ,jak będę chciał "pracować" w ochronie to będę miał po 220h
Co do samego prowadzenia pojazdu bez konieczności naprawiania go może to rodzić zmianę z maszynisty ma prowadzącego pojazd co wiąże się z niższym wynagrodzeniem. Nie każdy pracował jako piekarz czy w jakiś innych wynalazkach aby móc cieszyć się tak bardzo z maszynistostwa. Nadgodziny nie mogą stanowić o atrakcyjności wynagrodzenia bo są przywilejem i firma nie zawsze potrzebuje w nadgodzinach po drugie dla mnie atrakcyjna praca to wynagrodzenie za normę godzin ,jak będę chciał "pracować" w ochronie to będę miał po 220h