Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czy pierwsze klasy są opłacalne i mają przyszłość?
#34
Ja myślę, że wagony 1 klasy w połączeniach dalekobieżnych, w TLK są potrzebne, gdyż przedziały tam są wygodniejsze, chociażby z uwagi na fakt rozłożenia sobie siedzenia do spania, do leżenia.
W dzieciństwie, jeszcze w Polskich Kolejach Państwowych jechałem prawie przez całą Polskę w wagonie i przedziale 1 klasy i pamiętam, że spałem na rozłożonym siedzeniu.

Na pewno jest to też taka zaleta, że mniej podróżnych korzysta z 1 klasy, gdyż trzeba dopłacać do takich przedziałów więcej, no a nie każdy ma zawsze więcej kasy, żeby zapłacić więcej za wygodniejszą podróż.
Chociaż to nie są chyba duże koszty dopłaty do 1 klasy w wagonie? Coś ok. 40 zł. więcej się płaci, ale dokładnie nie wiem.
Mi osobiście nie przeszkadza to, że podróżuję 2 klasą w dalekobieżnym i zawsze wybierałem 2 klasę w pociągu.
Teraz już, PKP Intercity zakupiło nowiutkie wagony do dalekobieżnych połączeń, więc myślę, że w takich wagonach, nowoczesnych nawet i 2 klasa to będzie wygoda.
Być może i nie ma już nawet w tych wagonach podziału na klasy, tylko w ogóle, każdy "podróżny", gdzie by nie siedział, podróżuje wygodnie.
W dzieciństwie wychowywałem się na torach kolejowych szczecińskiego dworca i stąd pozostał sentyment do kolei.

Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku
RE: Czy pierwsze klasy są opłacalne i mają przyszłość? - przez Koni - 03.04.2018, 13:53

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.