• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Siemens] Naprawy rewizyjne lokomotyw EU44
#1
EU44-003 jest właśnie w drodze do Wegberg-Wildenrath na swoją pierwszą naprawę rewizyjną.

http://www.railcolor.net/index.php?nav= ... tion=dview
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
  Odpowiedz
#2
Kolejne w drodze.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
  Odpowiedz
#3
Siemensy zbliżają się po kolei przebiegiem do P3 (1,2 mln km). Zakres naprawy jest podobny do naszej P4. Pełne P4 zgodne z DSU będą miały dopiero przy 2,4 mln km.
  Odpowiedz
#4
Czyli naprawę, której dokona się na 003 nie możemy traktować jako naprawy rewizyjnej? Dzięki za informację, Railcolor podał w takim razie komunikat dość dwuznacznie:
Cytat:From there it will be transported to the Wegberg-Wildenrath workshops for its first (R1) main overhaul.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
  Odpowiedz
#5
W najbliższym czasie będzie brakowało lokomotyw wielosystemowych. PIC planuje wynajem lokomotyw wielosystemowych do obsługi połączeń międzynarodowych?
Lizawka127.
  Odpowiedz
#6
Pewnie wrócą czasy podmiany w Rzepinie z EP09 na spalinową i potem we Frankfurcie na elektryka niemieckiego albo w Poznaniu skombinują jakieś podmiany.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
  Odpowiedz
#7
Lizawka127 napisał(a):W najbliższym czasie będzie brakowało lokomotyw wielosystemowych. PIC planuje wynajem lokomotyw wielosystemowych do obsługi połączeń międzynarodowych?

A skąd takie info?
  Odpowiedz
#8
No teraz EU44 jeżdżą na NR / przeglądy do Siemensa, więc ich będzie brakowało, bo nie wiadomo w sumie ile obecnie jest już za granicą.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
  Odpowiedz
#9
Jeżdżą na P3, ale nie wszystkie na raz.
  Odpowiedz
#10
pitagoras23 napisał(a):Pewnie wrócą czasy podmiany w Rzepinie z EP09 na spalinową i potem we Frankfurcie na elektryka niemieckiego albo w Poznaniu skombinują jakieś podmiany.
Błagam, nie piszmy takich głupot.

Wyjazdy Taurusów na P3 będą tak zaplanowane aby w Polsce została liczba wystarczająca do obsługi BWE i BGE. W rezerwie jest 186 i w planie awaryjnym EU44 (Berlin - Poznań), EP09 (Poznań - Warszawa).
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!

Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.

Zestawienia pociągów
  Odpowiedz
#11
Głupoty czy nie, weźcie pod uwagę, że jakiś wypadek może się stać. To też powoduje, że zapas się kurczy.
A pytanie czy niemiecki TRAXX może być używany do obsługi BWE czy tylko jest przypisany pociągowi Trans-European Express?
Ja podałem tylko to, co działo się kiedyś, kiedy Intercity nie miało jeszcze wielosystemowych lokomotyw.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
  Odpowiedz
#12
pitagoras23 napisał(a):Głupoty czy nie, weźcie pod uwagę, że jakiś wypadek może się stać. To też powoduje, że zapas się kurczy.
Głupotą nazwałem EP09 do Rzepina -> spalina -> DB.

pitagoras23 napisał(a):A pytanie czy niemiecki TRAXX może być używany do obsługi BWE czy tylko jest przypisany pociągowi Trans-European Express?
Jak można przypisać lokomotywę do jednego pociągu? PKP IC wynajmując tą lokomotywę może ją posłać na jakikolwiek pociąg jaki tylko im się przyśni.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!

Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.

Zestawienia pociągów
  Odpowiedz
#13
Da się przypisać, choćby EU07A-001 przypisana na stałe do EIC Fredro.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
  Odpowiedz
#14
pitagoras23, to nie jest przypisanie lokomotywy do konkretnego składu, to ograniczenie możliwości kursowania jej. EU07A bez problemu może poruszać się na innych pociągach niż Fredro.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!

Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.

Zestawienia pociągów
  Odpowiedz
#15
DB ma 3 traxxy które mogą się poruszać po naszej sieci. 130, 135, 241. Poza tym zawsze z pomocą może przyjść PKP Cargo, które wypożyczy EU45 które bez problemu pojadą do Niemiec. Zresztą już kiedyś Cargo wypożyczyło IC EU43-004.

Cytat:Da się przypisać, choćby EU07A-001 przypisana na stałe do EIC Fredro.

Po części racja, ale przypadek EU07A jest specyficzny i dlatego ta lokomotywa ma przypisane jeden obieg.
  Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  EU44 Kuba x07 7 521 27.04.2019, 19:23
Ostatni post: MegaTVHD
  [Siemens] Vectron - następca EuroSprintera mikrobart 220 36 919 13.07.2018, 11:50
Ostatni post: Włos
  EU47 - naprawy rewizyjne MegaTVHD 2 628 03.06.2018, 20:28
Ostatni post: MegaTVHD
  Parę pytań odnośnie EU44 wołodyjowskiIC 4 1 256 29.08.2016, 10:43
Ostatni post: wołodyjowskiIC
  Naprawy rewizyjne EU07 i EP07 przem710 404 58 871 18.10.2015, 11:38
Ostatni post: JarekMK

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości