Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pierwsza prywatna SU45
#1
Witam, dla tych, którzy nie widzieli;
http://wrphoto.eu/details.php?image_id=30037
Prawda to? Przyznam, ładne wdzianko.
PS: Fajnie, że SM41 również będzie jeździć.
Odpowiedz

#2
Tak to prawda, maszyna była wystawiona na sprzedaż jakoś pod koniec 2011 roku wraz z innymi SU45 należącymi do PKP Intercity, długi czas zalegała w Gdyni Grabówku. Wszystkie inne fiaty zostały pocięte, SU45-141 miała szczęście została zakupiona przez Unikol Railway Workshop. Naprawa długo trwała ale jak widać wszystko się udało Smile

SU45-141 w 2011 roku.
http://www.stacjatczew.cba.pl/details.php?image_id=336

Unikol posiada także Gagariny w identycznym malowaniu.
Odpowiedz

#3
Mi się podoba, dobrze, że został 2112SSF Smile
Tak btw, pamiętam, że Unikol kupił wtedy też fiata 165. Wiadomo co z nim? Został dawcą dla 141, czy będzie jeździł?
Odpowiedz

#4
Gdzie można spotkać tę SU45?
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#5
Nigdzie, nie jest przewidziana do ruchu towarowego/ pasażerskiego.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#6
To po co ją kupowali i wymieniali "wnętrzności".
Jakiś czas temu na YT widziałem film, że ten lok ciągnął jakiś jeden stary wagon w okolicach Barnówka.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#7
pitagoras23 napisał(a):To po co ją kupowali i wymieniali "wnętrzności".
Jakiś czas temu na YT widziałem film, że ten lok ciągnął jakiś jeden stary wagon w okolicach Barnówka.
http://www.forumkolejowe.pl/4919.htm
Odpowiedz

#8
pitagoras23 napisał(a):To po co ją kupowali i wymieniali "wnętrzności".
Jakiś czas temu na YT widziałem film, że ten lok ciągnął jakiś jeden stary wagon w okolicach Barnówka.

No jak to po co? Będzie obsługiwać pociągi robocze po to przeszła naprawę.
Odpowiedz

#9
A kolega Lutek napisał, że nie jest przewidziana do ruchu pasażerskiego i towarowego, a pociąg roboczy to tak czy siak jakiś pociąg, który może podchodzić w jakimś sensie pod towarowo - pasażerski.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#10
Cytat:To po co ją kupowali i wymieniali "wnętrzności".
Jakiś czas temu na YT widziałem film, że ten lok ciągnął jakiś jeden stary wagon w okolicach Barnówka.

Po to żeby właśnie pasjonaci mieli z czego się cieszyć- póki co przynajmniej. To chyba warto docenić, że firma jednak się stara. Nie jakiś wagon, ba wagon pocztowy, konkretnie 304Ca.

Maszyna jest zbyt słaba, żeby prowadzić jakiekolwiek pociągi towarowe. Brak części zamiennych to najpoważniejszy problem wszystkich czynnych SU45 i tak już pozostanie. Lokomotywa jest przy życiu, ale nie jest na tyle naprawiona, żeby mogła ciągnąć cokolwiek na dłuższą metę. Podczas imprezy padła prądnica, jako dawcę miała posłużyć 165.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#11
Szkoda, że jak już się zdecydowali na taki zabieg to nie zrobili tego lepiej. Wszak wiele SU45 grzeje się gdzieś w krzakach i pewnie ich części by się nie nadawały do użytku. Jestem trochę krytycznie nastawiony, bo to jest tak, jak zrobili z EU07-001. Usunęli rdzę, dziury, wymalowali i odstawią w skansenie, a mogli by wziąć części z innej siódemki i przywrócić ją do ruchu.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#12
Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę. Pewnie obecni właściciele tych su45 zażyczyli by sobie sporo kwotę za części z ich lokomotyw. W końcu to towar bardzo deficytowy wiec czego by na nim nie zarobić.
Odpowiedz

#13
pitagoras23 napisał(a):a mogli by wziąć części z innej siódemki i przywrócić ją do ruchu.
Nie mogliby - pojazd musiałby przejść kosztowną naprawę główną. A po co? Mało to siódemek w ruchu? Tylko dlatego, żeby ucieszyć miłośników? No bez przesady Wink EOT.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#14
pitagoras23 napisał(a):Szkoda, że jak już się zdecydowali na taki zabieg to nie zrobili tego lepiej. Wszak wiele SU45 grzeje się gdzieś w krzakach i pewnie ich części by się nie nadawały do użytku. Jestem trochę krytycznie nastawiony, bo to jest tak, jak zrobili z EU07-001. Usunęli rdzę, dziury, wymalowali i odstawią w skansenie, a mogli by wziąć części z innej siódemki i przywrócić ją do ruchu.

Nie będę pisać od nowa, więc podpiszę się pod postem Bartka. Odpowiedź jest prosta.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Czynne SU45 KeM9T 4 3 411 14.01.2020, 11:40
Ostatni post: MegaTVHD
  ST45 - modernizacja SU45 Miderion 62 33 826 23.10.2019, 19:55
Ostatni post: zeus04
  Koniec SU45 SPA 243 82 701 24.10.2017, 13:28
Ostatni post: rustsaltz
  ET22 (pierwsza pozycja) Marek01 1 3 445 16.02.2014, 14:05
Ostatni post: rustsaltz
  Czynne SU45 w Pomorskim norbis97 7 5 085 09.08.2013, 20:19
Ostatni post: przem710

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.