![]() |
Pierwsza prywatna SU45 - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html) +--- Dział: TABOR KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-8.html) +---- Dział: LOKOMOTYWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-87.html) +---- Wątek: Pierwsza prywatna SU45 (/thread-3447.html) |
Pierwsza prywatna SU45 - KlimaT - 17.05.2013 Witam, dla tych, którzy nie widzieli; http://wrphoto.eu/details.php?image_id=30037 Prawda to? Przyznam, ładne wdzianko. PS: Fajnie, że SM41 również będzie jeździć. - przem710 - 18.05.2013 Tak to prawda, maszyna była wystawiona na sprzedaż jakoś pod koniec 2011 roku wraz z innymi SU45 należącymi do PKP Intercity, długi czas zalegała w Gdyni Grabówku. Wszystkie inne fiaty zostały pocięte, SU45-141 miała szczęście została zakupiona przez Unikol Railway Workshop. Naprawa długo trwała ale jak widać wszystko się udało ![]() SU45-141 w 2011 roku. http://www.stacjatczew.cba.pl/details.php?image_id=336 Unikol posiada także Gagariny w identycznym malowaniu. - kulachimk - 18.05.2013 Mi się podoba, dobrze, że został 2112SSF ![]() Tak btw, pamiętam, że Unikol kupił wtedy też fiata 165. Wiadomo co z nim? Został dawcą dla 141, czy będzie jeździł? - mikrobart - 04.07.2013 Gdzie można spotkać tę SU45? - Lutek - 04.07.2013 Nigdzie, nie jest przewidziana do ruchu towarowego/ pasażerskiego. - pitagoras23 - 04.07.2013 To po co ją kupowali i wymieniali "wnętrzności". Jakiś czas temu na YT widziałem film, że ten lok ciągnął jakiś jeden stary wagon w okolicach Barnówka. - Mariusz W. - 04.07.2013 pitagoras23 napisał(a):To po co ją kupowali i wymieniali "wnętrzności".http://www.forumkolejowe.pl/4919.htm - przem710 - 04.07.2013 pitagoras23 napisał(a):To po co ją kupowali i wymieniali "wnętrzności". No jak to po co? Będzie obsługiwać pociągi robocze po to przeszła naprawę. - pitagoras23 - 04.07.2013 A kolega Lutek napisał, że nie jest przewidziana do ruchu pasażerskiego i towarowego, a pociąg roboczy to tak czy siak jakiś pociąg, który może podchodzić w jakimś sensie pod towarowo - pasażerski. - Lutek - 04.07.2013 Cytat:To po co ją kupowali i wymieniali "wnętrzności". Po to żeby właśnie pasjonaci mieli z czego się cieszyć- póki co przynajmniej. To chyba warto docenić, że firma jednak się stara. Nie jakiś wagon, ba wagon pocztowy, konkretnie 304Ca. Maszyna jest zbyt słaba, żeby prowadzić jakiekolwiek pociągi towarowe. Brak części zamiennych to najpoważniejszy problem wszystkich czynnych SU45 i tak już pozostanie. Lokomotywa jest przy życiu, ale nie jest na tyle naprawiona, żeby mogła ciągnąć cokolwiek na dłuższą metę. Podczas imprezy padła prądnica, jako dawcę miała posłużyć 165. - pitagoras23 - 05.07.2013 Szkoda, że jak już się zdecydowali na taki zabieg to nie zrobili tego lepiej. Wszak wiele SU45 grzeje się gdzieś w krzakach i pewnie ich części by się nie nadawały do użytku. Jestem trochę krytycznie nastawiony, bo to jest tak, jak zrobili z EU07-001. Usunęli rdzę, dziury, wymalowali i odstawią w skansenie, a mogli by wziąć części z innej siódemki i przywrócić ją do ruchu. - MichałŁ - 05.07.2013 Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę. Pewnie obecni właściciele tych su45 zażyczyli by sobie sporo kwotę za części z ich lokomotyw. W końcu to towar bardzo deficytowy wiec czego by na nim nie zarobić. - mikrobart - 05.07.2013 pitagoras23 napisał(a):a mogli by wziąć części z innej siódemki i przywrócić ją do ruchu.Nie mogliby - pojazd musiałby przejść kosztowną naprawę główną. A po co? Mało to siódemek w ruchu? Tylko dlatego, żeby ucieszyć miłośników? No bez przesady ![]() - Lutek - 05.07.2013 pitagoras23 napisał(a):Szkoda, że jak już się zdecydowali na taki zabieg to nie zrobili tego lepiej. Wszak wiele SU45 grzeje się gdzieś w krzakach i pewnie ich części by się nie nadawały do użytku. Jestem trochę krytycznie nastawiony, bo to jest tak, jak zrobili z EU07-001. Usunęli rdzę, dziury, wymalowali i odstawią w skansenie, a mogli by wziąć części z innej siódemki i przywrócić ją do ruchu. Nie będę pisać od nowa, więc podpiszę się pod postem Bartka. Odpowiedź jest prosta. |