• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Z czego zysk ma PLK?
#1
mixer napisał(a):PLK ma zysk
Z pociągów pasażerskich? Dobre sobie. Nie pamiętacie blokady IR z powodów długów? Poza tym inne są stawki dla towarowców a inne dla pasażerskich
  Odpowiedz
#2
Chłopcze, chyba mają większy zysk z linii gdzie pociągi jadą co chwila, niż z linii na której są 2 pociągi dziennie.Kolego Ty co chwila zmieniasz temat.. A każdą Twoją brednię wypisaną na tym forum można obalić.
  Odpowiedz
#3
mixer napisał(a):Chłopcze
Nie tym tonem

mixer napisał(a):chyba mają większy zysk z linii gdzie pociągi jadą co chwila,
Pan też nie ma na to dowodów, stąd ta niepewność. Nie zawsze analiza logiczna podpowiada nam dobre rezultaty

mixer napisał(a):A każdą Twoją brednię wypisaną na tym forum można obalić.
Jeśli tak pan to traktuje...
  Odpowiedz
#4
Excelsior, Pragnę wspomnieć, że niektóre TLKi również wtedy nie wyjechały na tory z racji zadłużenie PKP IC względem PLK. Zadłużenie mniejsze, bo i IC mniej pociągów uruchamia i w dodatku dotowanych z budżetu państwa, no ale zawsze.
ZKubaZPucusZ YouTube Channel on Facebook

Nie piszę postów, gdy nie wnoszą one nic do tematu.
  Odpowiedz
#5
PLK ma zysk z każdego pociągu, a nawet z przejazdu samej lokomotywy. Excelsior mylisz zysk przewoźnika z zyskiem operatora infrastruktury. To że pewne pociągi są mniej opłacalne dla PLK to nie znaczy że nie dochodowe! Za każdy przejazd przewoźnik musi odprowadzić opłatę więc PLK na tym zarabia.
  Odpowiedz
#6
przem710, Ba, nawet za postój pociągu na torach postojowych przewoźnik musi płacić.
ZKubaZPucusZ YouTube Channel on Facebook

Nie piszę postów, gdy nie wnoszą one nic do tematu.
  Odpowiedz
#7
wystarczy wejść na stronę główną PLK i kliknać opcję opłaty. Zamiast pisać ciągle mocno nieaktualne sposoby obliczania stawek na podstawie ilości osi itp. Tylko wejść i przeczytać i wszystko jasne za co i ile się płaci.

PS trochę inną kwestią jest czy przewoźnik reguluje swoje należności w terminie, czy nie.
  Odpowiedz
#8
Excelsior napisał(a):Nie pamiętacie blokady IR z powodów długów?
Ostrowianin napisał(a):TLKi również wtedy nie wyjechały na tory z racji zadłużenie PKP IC względem PLK

A co? Umorzono te długi, wpuszczono w koszty PLK? Nie? No to co ma piernik do wiatraka?
Bahnfahren ist unser Business
  Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Odbojnica kolejowa - do czego służy? Gżągal 3 4 720 11.05.2012, 14:20
Ostatni post: rustsaltz

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości