Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei
Z czego zysk ma PLK? - Wersja do druku

+- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl)
+-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html)
+--- Dział: INFRASTRUKTURA I RUCH KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-66.html)
+---- Dział: INFRASTRUKTURA KOLEJOWA, MODERNIZACJE, REMONTY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-89.html)
+---- Wątek: Z czego zysk ma PLK? (/thread-3049.html)



- Excelsior - 31.12.2012

mixer napisał(a):PLK ma zysk
Z pociągów pasażerskich? Dobre sobie. Nie pamiętacie blokady IR z powodów długów? Poza tym inne są stawki dla towarowców a inne dla pasażerskich


- mixer - 31.12.2012

Chłopcze, chyba mają większy zysk z linii gdzie pociągi jadą co chwila, niż z linii na której są 2 pociągi dziennie.Kolego Ty co chwila zmieniasz temat.. A każdą Twoją brednię wypisaną na tym forum można obalić.


- Excelsior - 31.12.2012

mixer napisał(a):Chłopcze
Nie tym tonem

mixer napisał(a):chyba mają większy zysk z linii gdzie pociągi jadą co chwila,
Pan też nie ma na to dowodów, stąd ta niepewność. Nie zawsze analiza logiczna podpowiada nam dobre rezultaty

mixer napisał(a):A każdą Twoją brednię wypisaną na tym forum można obalić.
Jeśli tak pan to traktuje...


- Ostrowianin - 31.12.2012

Excelsior, Pragnę wspomnieć, że niektóre TLKi również wtedy nie wyjechały na tory z racji zadłużenie PKP IC względem PLK. Zadłużenie mniejsze, bo i IC mniej pociągów uruchamia i w dodatku dotowanych z budżetu państwa, no ale zawsze.


- przem710 - 31.12.2012

PLK ma zysk z każdego pociągu, a nawet z przejazdu samej lokomotywy. Excelsior mylisz zysk przewoźnika z zyskiem operatora infrastruktury. To że pewne pociągi są mniej opłacalne dla PLK to nie znaczy że nie dochodowe! Za każdy przejazd przewoźnik musi odprowadzić opłatę więc PLK na tym zarabia.


- Ostrowianin - 31.12.2012

przem710, Ba, nawet za postój pociągu na torach postojowych przewoźnik musi płacić.


- hutterdm - 31.12.2012

wystarczy wejść na stronę główną PLK i kliknać opcję opłaty. Zamiast pisać ciągle mocno nieaktualne sposoby obliczania stawek na podstawie ilości osi itp. Tylko wejść i przeczytać i wszystko jasne za co i ile się płaci.

PS trochę inną kwestią jest czy przewoźnik reguluje swoje należności w terminie, czy nie.


- psim - 31.12.2012

Excelsior napisał(a):Nie pamiętacie blokady IR z powodów długów?
Ostrowianin napisał(a):TLKi również wtedy nie wyjechały na tory z racji zadłużenie PKP IC względem PLK

A co? Umorzono te długi, wpuszczono w koszty PLK? Nie? No to co ma piernik do wiatraka?