Ocena wątku:
  • 7 głosów - średnia: 4.43
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wnioski, zauważone błędy, propozycje zmian
(26.01.2021, 23:09)Instruktor napisał(a): EN71-021 delegowany do PR Wrocław wyrusza dziś lub już wyruszył na naprawę rewizyjną do ZNTK w Psujewcu do Idzikowic (znanym bardziej jako Kruszewiec - bo wszystko co stamtąd wraca to się kruszy...).

(29.01.2021, 13:03)MegaTVHD napisał(a): Gratuluje pisania bzdur. 021 sie nie ruszyła z Wrocławia.

Długo zbierałem informacje, aby upewnić się że mam potwierdzone informacje i napisać coś pewnego w tym temacie.

Jedno wiem ponad absolutnie wszystko - EN71-021 należąca do Dolnośląskiego Zakładu PolRegio we Wrocławiu (przyjęta na stan tego zakładu dokładnie 12 września 2019 r. - wówczas Oddziału Dolnośląskiego) nie jest przewidziana do przejścia żadnej naprawy P4! Jednostka była wczoraj (29 stycznia 2021 r.) brana na halę PR Wrocław w celu oddania szyb czołowych do EN71-022 i absolutnie nie będzie kierowana a na pewno nie pojedzie o własnych siłach ( Exclamation ) do żadnego Kruszewca na naprawę P4 bo nie ma ani jednego sprawnego pantografu, o częściach mechanicznych i elektrycznych już nie wspominając.  Poniżej przesyłam zdjęcie otrzymane od znajomej osoby w celu rozwiania wątpliwości.

[Obrazek: 143787840_1514455655612350_6291026919741...e=603843F3]

Pojazd nie kwalifikuje się do takiej naprawy z powodu przekroczenia granicznego wieku kwalifikacji do naprawy tj. 25 lat od ostatniej naprawy P5 (głównej), która to miała miejsce w październiku 1993 roku przy limicie 30 lat między tymi naprawami. Wynika to zresztą z przepisów zawartych w DSU (Dokumentacji Systemu Utrzymania) dla serii EN57/EN71/ED72 spółki Polregio, która jasno określa te kwestie i wyznacza graniczną datę eksploatacji pojazdu na październik 2023 roku. Przeprowadzanie naprawy P4 (rewizji) na nieco ponad 2,5 roku jazdy i inwestowanie w ten pojazd byłoby skrajną głupotą i niegospodarnością. 

W związku z tym, że jest to kolejna błędna informacja podawana przez użytkownika Instruktor (poprzednia w bezczelnym tonie dotyczyła lokomotyw serii EP07P i również była jedynie częściowo zgodna z prawdą - numer 2001 oczekuje naprawy P4, 2002 jest już po tej naprawie a nie w trakcie) otrzymuje on przymusowy odpoczynek (bana) na 14 dni w celu przemyślenia poprawności podawanych na publicznym forum informacji  Wink
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku
RE: Wnioski, zauważone błędy, propozycje zmian - przez Kacpix - 04.10.2017, 12:01
RE: Wnioski, zauważone błędy, propozycje zmian - przez bodek610 - 20.07.2019, 18:35
RE: Wnioski, zauważone błędy, propozycje zmian - przez Kamil Sikora - 30.01.2021, 00:44

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
24 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.