19.11.2020, 20:57
@Kamil Sikora: No dobrze, ale w takim przypadku to chyba powinna widnieć informacja brak danych w miejscu przewoźnika, a kreska w miejscu lokomotywowni ?
Też jeszcze myślę czy pojazdy z serii ET22-1034 nie powinne zostać przeniesione normalnie do serii ET22 lub nie powinne zostać im zmienione statusy zmiana oznaczeń ? Ponieważ Tabor Dębica zrezygnował z oznaczenia dodatkowego 1034, więc nie wiem czy oddzielna seria ma sens ?
Również wypadałoby uzupełnić serię ST44, ponieważ jest sporo braków, lub niepewnych informacji. Trochę zastanawia mnie czy ST44-874 nie została sprzedana przypadkiem do Korei Północnej ? Zwłaszcza że w okolicach 2000 roku część wycofanych lokomotyw z PKP trafiała do tego kraju lub do prywatnych przedsiębiorstw w Niemczech, albo innych firm w Polsce. Wspomnę też o ST44-138. Niemożliwe, żeby ta lokomotywa została zezłomowana w 1988 roku, ponieważ jest kilka zdjęć z 1991 roku tej lokomotywy w malowaniu wykonanym na pewno przez ZNTK Bydgoszcz, który również na pewno był właścicielem ST44-138 oraz 461 i na pewno paru innych egzemplarzy w tym samym czasie. Nie ma jednak dokładnych informacji czy nie doszło przypadkiem do podmiany numerów ST44-138 wraz z dokumentacją na ST44-469, a po kilku latach nie została przypadkiem sprzedana poza granicę Polski, lub do przemysłu ?
Tak jeszcze zapytam co to jest za SM42-1973 w bazie Ilostanu. Istniała taka lokomotywa ? Bo numer fabryczny to ma ten sam co SM42-2201, ale wydaję mi się, że chyba to jest błąd. https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...=SM42-1973
Tutaj też zapytam o moje wpisy serii EN77, gdyż z tego co wiem zostały przekazane w aporcie Kolejom Małopolskim przez Urząd Marszałkowski na podstawie uchwały z dnia 24 września 2018 roku i było to opisane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego. Zgodnie z tymi informacjami cała seria EN77 przeszła na własność Kolei Małopolskich.
Ogółem nie ma za co. Jak widzę, że jest coś źle to staram się informować lub poprawiać.
Też jeszcze myślę czy pojazdy z serii ET22-1034 nie powinne zostać przeniesione normalnie do serii ET22 lub nie powinne zostać im zmienione statusy zmiana oznaczeń ? Ponieważ Tabor Dębica zrezygnował z oznaczenia dodatkowego 1034, więc nie wiem czy oddzielna seria ma sens ?
Również wypadałoby uzupełnić serię ST44, ponieważ jest sporo braków, lub niepewnych informacji. Trochę zastanawia mnie czy ST44-874 nie została sprzedana przypadkiem do Korei Północnej ? Zwłaszcza że w okolicach 2000 roku część wycofanych lokomotyw z PKP trafiała do tego kraju lub do prywatnych przedsiębiorstw w Niemczech, albo innych firm w Polsce. Wspomnę też o ST44-138. Niemożliwe, żeby ta lokomotywa została zezłomowana w 1988 roku, ponieważ jest kilka zdjęć z 1991 roku tej lokomotywy w malowaniu wykonanym na pewno przez ZNTK Bydgoszcz, który również na pewno był właścicielem ST44-138 oraz 461 i na pewno paru innych egzemplarzy w tym samym czasie. Nie ma jednak dokładnych informacji czy nie doszło przypadkiem do podmiany numerów ST44-138 wraz z dokumentacją na ST44-469, a po kilku latach nie została przypadkiem sprzedana poza granicę Polski, lub do przemysłu ?
Tak jeszcze zapytam co to jest za SM42-1973 w bazie Ilostanu. Istniała taka lokomotywa ? Bo numer fabryczny to ma ten sam co SM42-2201, ale wydaję mi się, że chyba to jest błąd. https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...=SM42-1973
Tutaj też zapytam o moje wpisy serii EN77, gdyż z tego co wiem zostały przekazane w aporcie Kolejom Małopolskim przez Urząd Marszałkowski na podstawie uchwały z dnia 24 września 2018 roku i było to opisane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego. Zgodnie z tymi informacjami cała seria EN77 przeszła na własność Kolei Małopolskich.
Ogółem nie ma za co. Jak widzę, że jest coś źle to staram się informować lub poprawiać.