18.11.2020, 17:22
@Kamil Sikora: Tylko, że ta gdańska firma zajmuje się głównie importem węgla. Na razie nie wiadomo co z SU46 zakupionymi przez nich się stanie.
Jeszcze zapytam co to za kreski w miejscu przewoźników we wpisach w kartach SU42-510, oraz 3E/1-044 pojawiły się ? Czy właścicielem obu lokomotyw jest obecnie ktoś inny, a 510 nie została zakupiona przez Metrans Polonia, czy jest to błąd skryptu ? Nie mogę za bardzo tego zrozumieć. Tak samo nie bardzo rozumiem skąd info, że 3E/1-086 została zezłomowana, skoro nie ma żadnych informacji na ten temat ?
Przy okazji zwrócę też uwagę, że lokomotywa 182 074 jeżdżąca dla spółki Ecco Rail jeździ już od kilku miesięcy w ruchu, więc można zmienić status w eksploatacji, lub jak to woli czynny. Pisałem o tym, ale nikt tego nie poprawił.
To samo tyczy się SN84-003, który też jeździ w ruchu, więc status tego pojazdu wymaga też poprawy. Nie jestem pewien, ale być może Żuczek wkrótce będzie obsługiwał pociągi PKP Intercity z przetargu, który niedawno ogłosili, aczkolwiek nie wiem ile SN84 miałoby być obsługiwanych.
Jeszcze zapytam co to za kreski w miejscu przewoźników we wpisach w kartach SU42-510, oraz 3E/1-044 pojawiły się ? Czy właścicielem obu lokomotyw jest obecnie ktoś inny, a 510 nie została zakupiona przez Metrans Polonia, czy jest to błąd skryptu ? Nie mogę za bardzo tego zrozumieć. Tak samo nie bardzo rozumiem skąd info, że 3E/1-086 została zezłomowana, skoro nie ma żadnych informacji na ten temat ?
Przy okazji zwrócę też uwagę, że lokomotywa 182 074 jeżdżąca dla spółki Ecco Rail jeździ już od kilku miesięcy w ruchu, więc można zmienić status w eksploatacji, lub jak to woli czynny. Pisałem o tym, ale nikt tego nie poprawił.
To samo tyczy się SN84-003, który też jeździ w ruchu, więc status tego pojazdu wymaga też poprawy. Nie jestem pewien, ale być może Żuczek wkrótce będzie obsługiwał pociągi PKP Intercity z przetargu, który niedawno ogłosili, aczkolwiek nie wiem ile SN84 miałoby być obsługiwanych.