12.10.2020, 21:39
Aha, ale 15 lipca 2018 roku 111Eb-004 jeszcze nie pracowała dla Lotosu, chyba że była jakaś dzierżawa krótkotrwała i czy w tym przypadku wpis Maresa nie powinien zawierać informacji o zwrocie do ID ?
Może nie jest to odpowiedni wątek, ale tak zapytam, czy Industrial Division odsprzedało Gamy z powrotem do producenta, czy trafiły do Pesy na czas napraw lub przeglądów ?
Szybki edit: @KUBUTECH911: Czyli jednak dla województwa lubuskiego zostaną dostarczone "hybrydowe" Impulsy. W przypadku wersji spalinowych dla KW chyba lepszym sposobem na uporanie się z oznaczeniami byłoby nadanie oznaczeń używanych przez PKP jako spalinowy do ruchu podmiejskiego (SN) oraz dalej ze znakami cyfrowymi.
Błąd mówiący, że 36WEhd jest EZT jest bardzo poważny, ponieważ na RK już jakiś gościu pisał, że te składy są EZT.
Może nie jest to odpowiedni wątek, ale tak zapytam, czy Industrial Division odsprzedało Gamy z powrotem do producenta, czy trafiły do Pesy na czas napraw lub przeglądów ?
Szybki edit: @KUBUTECH911: Czyli jednak dla województwa lubuskiego zostaną dostarczone "hybrydowe" Impulsy. W przypadku wersji spalinowych dla KW chyba lepszym sposobem na uporanie się z oznaczeniami byłoby nadanie oznaczeń używanych przez PKP jako spalinowy do ruchu podmiejskiego (SN) oraz dalej ze znakami cyfrowymi.
Błąd mówiący, że 36WEhd jest EZT jest bardzo poważny, ponieważ na RK już jakiś gościu pisał, że te składy są EZT.