Ocena wątku:
  • 7 głosów - średnia: 4.43
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wnioski, zauważone błędy, propozycje zmian
Poniżej  spisałem listę brakujących lokomotyw S-200 Lubelskiego Węgla "Bogdanka":

- S-277 (numer fabryczny: 13542, wyprodukowany: 1987) EVN: 3 620 002-7

- S-281 (numer fabryczny nieznany, wyprodukowany: 1986) EVN: 92 51 3 620 004-3

- S-2104 (numer fabryczny: 14808, wyprodukowany: 1987) EVN: 92 51 3 620 005-0 Pierwotnym właścicielem lokomotywy była KWK Komuna Paryska, od 1989 roku już jako KWK Jan-Kanty.

- S-2105 (numer fabryczny nieznany, wyprodukowany: 1987) EVN: 92 51 3 620 006-8

- S-2107 (numer fabryczny: 14811, wyprodukowany: 1987) EVN: 92 51 3 620 007-6

- S-2120 (numer fabryczny nieznany, wyprodukowany: 1988) EVN: 92 51 3 620 009-2

- S-2121 (numer fabryczny nieznany, wyprodukowany: 1988) EVN: 92 51 3 620 010-0

- S-2122 (numer fabryczny nieznany, wyprodukowany: 1988) EVN: 92 51 3 620 011-8

- S-2135 (numer fabryczny: 15825, wyprodukowany: 1990) EVN: 92 51 3 620 013-4 Wcześniej pojazd służył w PTKiGK Zabrze, ale w 2001 roku lokomotywa wykoleiła się w Rudzkiej Kuźnicy.

- S-2136 (numer fabryczny: 15826, wyprodukowany: 1990) EVN: 3 620 014-2

- S-2137 (numer fabryczny: 15827, wyprodukowany: 1990) EVN: 92 51 3 620 015-9

Poniżej jeszcze daję info o innych brakujących S-200 w Ilostanie (informacje pochodzą z galerii lokomotyw Gigabyt, więc mogą być niepełne) :

- S-246 Własność: ZPNTMiU Tabor Dębica (wcześniej odkupiona od firmy Kolprem - lokomotywa jeździła na bocznicy huty ArcelorMittal Poland w Krakowie).

- S-256 Własność: PUK Kolprem (wcześniej pojazd nosił oznaczenie S-2118)

- S-261 Własność: DB Schenker Rail Polska (dane z 2012 roku, nie wiem, czy została w późniejszym czasie sprzedana).

- S-262 Własność: CTL Rail (dane z 2004 roku, nie jestem pewien co obecnie z tą lokomotywą się dzieje).

- S-262 Własność: PUK Kolprem (wcześniej pojazd nosił oznaczenie S-2132)

- S-272 Własność: Bilbud (wcześniej DB Schenker Rail Polska. Lokomotywa to jest dawna 770.503 z firmy Kolejová Doprava. Nie jestem pewien, czy to jest jakaś inna maszyna, czy to ta sama co jest w Ilostanie)

- S-275 Własność: CTL Logistics (wcześniej CTL Rail)

- S-276 Własność: DB Schenker Rail Polska (dane z 2012 roku, nie wiem, czy została w późniejszym czasie sprzedana).

- S-285 Własność: (Wcześniej Nadwiślański Zakład Taboru Kolejowego i DB Schenker Rail Polska. W kwietniu 2015 roku lokomotywa została sprzedana na Ukrainę. Numer fabryczny: 14476, Rok produkcji: 1986 info: https://trainpix.org/photo/251877/?vid=96059)

- S-286 Własność: Nadwiślański Zakład Taboru Kolejowego (Po 2008 roku los pojazdu nieznany, prawdopodobnie został sprzedany)

- S-287 Własność: CTL Rail (Obecny los pojazdu nieznany, prawdopodobnie sprzedany)

- S-289 Własność: OLPP (nie wiem, czy obecnie służy w PERNie. Pracuje na rozstawie szyn 1520 mm, Baza Paliw nr 13 Zawadówka)

- S-291 Własność: PGP "Bazalt

- S-294 Własność: PTKiGK Rybnik (wcześniej Kopalnia Węgla Kamiennego "Murcki", obecny los pojazdu nieznany)

- S-295 Własność: Protor (wcześniej Kopalnia Węgla Kamiennego "Murcki", obecny los pojazdu nieznany)

- S-2102 Własność: PTKiGK Rybnik (obecny los nieznany)

- S-2106 Własność: CTL Logistics (nie wiem, czy przewoźnik nadal używa tej lokomotywy)

A i do karty pojazdu S-261 PUK Kolprem można dodać informacje, że pracowała wcześniej z oznaczeniem S-2131, ale nie wiem kiedy została przenumerowana. Można dodać kartę pojazdu S-2131 i paru innych pojazdów, które nosiły pierwotnie oznaczenia.
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku
RE: Wnioski, zauważone błędy, propozycje zmian - przez Kacpix - 04.10.2017, 12:01
RE: Wnioski, zauważone błędy, propozycje zmian - przez bodek610 - 20.07.2019, 18:35
RE: Wnioski, zauważone błędy, propozycje zmian - przez KazET21224142 - 09.08.2020, 14:48

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
27 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.