• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Badanie frekwencji 2011
#31
To się nazywa rzetelność, a nie, że przyjdę sobie na dworzec kolejowy w mieście ... i według własnego "widzimisie": "ten pociąg ma 100% frekwencji, ten ma 95%, a ten do Zakopanego to już w ogóle jest zawalony po brzegi, napiszę, że ma... ze 140%". Takie dane w sumie niewiele mówią, są dobre wtedy, gdy ktoś chce wiedzieć, jak wygląda zapełnienie danego pociągu. I chyba tylko wtedy.
  Odpowiedz
#32
Pod warunkiem, że rzeczywiście skrupulatnie się to podaje.
Ale masz rację podawanie frekwencji to kuriozum, bo jak policzyć frekwencję pociągu, skoro grono ludzi korzysta z konkretnego odcinka. Typu wsiada a wysiada za stację, czy dwie. Ja to liczę jako podróżny, a nie wiem jak inni na to patrzą
  Odpowiedz
#33
A tak ogólnie to w tym roku ponownie odbywają się badania frekwencji, na infokolej było ogłoszenie by sie zgłaszać
  Odpowiedz
#34
Jak by nie patrzeć te wszystkie badania frekwencji to utopia jak dla mnie i wyrzucanie pieniędzy. Bo z tego co kojarzę to i tak na wydrukach z każdej kasy mamy bilety, relacje, trasy i daty. takie latanie to tylko możliwość sztucznego wpływu na ilość podróżnych, bowiem badanie zawsze można przeprowadzić na niemiarodajnych kursach. Wystarczy na przykład badać frekwencję na Zakopiance na przykład kursem o 5.20...
  Odpowiedz
#35
kris123 napisał(a):na wydrukach z każdej kasy mamy bilety, relacje, trasy i daty

A to ciekawe, bo pytałem kogoś kto pracuje u jednego z przewoźników właśnie w biurze zajmującym się takimi rzeczami, i ponoć nie ma dostępu do szczegółowych danych o biletach z kas. Chyba że ja coś źle zrozumiałem.
Bahnfahren ist unser Business
  Odpowiedz
#36
railman napisał(a):A tak ogólnie to w tym roku ponownie odbywają się badania frekwencji, na infokolej było ogłoszenie by sie zgłaszać

O jeny...Nie wiem, jak Ci dziękować za tę informację! Smile Prawda jest taka, że dałabym się pokroić za tę pracę Smile
  Odpowiedz
#37
Masz wszystko w raporcie , który drukujesz po każdym dniu. A tam w postaci kodów masz stację wyjazdu i docelową a także symbol ulgi. Każda miejscowość ma swój nr wg kurs 90 a każda ulga swój nr.
  Odpowiedz
#38
Mhm, czyli może ląduje to wyłącznie na wydrukach. Ale przecież nikt nie będzie tego wklepywał z powrotem w komputer, żeby przeprowadzić masową analizę.
Bahnfahren ist unser Business
  Odpowiedz
#39
Pytanie, czy nie może to iść w komputer bezpośrednio. Dane z badań też musisz wklepać w komputer.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
  Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Badanie frekwencji PKP Intercity 2016 Ostry548 14 1 430 23.08.2016, 19:27
Ostatni post: mixer
  Badania frekwencji 2015 Gżągal 14 2 640 12.08.2015, 19:57
Ostatni post: Krzychu191
  Badanie frekwencji 2014 Dudzio 22 3 533 05.12.2014, 16:39
Ostatni post: Tomasz K.
  Badanie frekwencji 2013 Elektronik 200 26 419 19.03.2014, 21:00
Ostatni post: delfin95
  Badanie frekwencji 2012 - Ipsos/PKP Intercity psim 340 36 014 27.01.2013, 19:47
Ostatni post: Katarzyna

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości