11.12.2014, 19:16 
	
	
	
		rustsaltz, rogatki wyjazdowe robi się tak, że można je wyłamać samochodem.
	
	
	
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
	
| 
				
				 
					Kolejny wypadek na przejeździe kolejowym
				 
			 | 
		
| 
			 
		
		
		11.12.2014, 19:16 
	
	 
	
		rustsaltz, rogatki wyjazdowe robi się tak, że można je wyłamać samochodem.
	 
	
	
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
 
	
		
		
		11.12.2014, 19:23 
	
	 
	
		Myślisz, że monterzy nie mają innych zajęć niż wymiana połamanych rogatek? No i po jednej takiej akcji masz auto do malowania.
	 
	
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze. 
	
PL-KSL 
		
		
		11.12.2014, 20:24 
	
	 
	
		To nie trzeba wjeżdżać na przejazd kiedy zaczyna mrugać światło sygnalizatora...
	 
	
	
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
 
	
		
		
		11.12.2014, 20:44 
	
	 
	pitagoras23 napisał(a):To nie trzeba wjeżdżać na przejazd kiedy zaczyna mrugać światło sygnalizatora...I to jest to, dobre podsumowanie tematu. 
		
		
		11.12.2014, 21:01 
	
	 
	pitagoras23 napisał(a):To nie trzeba wjeżdżać na przejazd kiedy zaczyna mrugać światło sygnalizatora...Osobiście miałem taki przypadek ze wjeżdżam nie miga, zatrzymuje się przed torem upewniam się że nic nie jedzie, ruszam, jestem w połowie przejazdu patrze w przód a rogatki się zamykają, jak zjeżdżałem rogatkę miałem nad dachem. Dróżnik na chama zamyka bo jak mruga światło to nikt się nie zatrzyma. 
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
 
	
		
		
		11.12.2014, 21:14 
	
	 
	pitagoras23 napisał(a):To nie trzeba wjeżdżać na przejazd kiedy zaczyna mrugać światło sygnalizatora...Żarówka może się spalić w każdej chwili. 
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze. 
	
PL-KSL 
		
		
		11.12.2014, 21:37 
	
	 
	pitagoras23 napisał(a):Rozwiązaniem jest montaż pełnych rogatek a nie półrogatek.Są pojazdy wolnobieżne, które mogłyby w ten sposób utknąć na przejeździe. Właśnie dlatego na przejazdach samoczynnych stosuje się półzapory a nie pełne zapory. Tak dla porównania, nie bez powodu wprowadzono przepis, że pojazd poruszający się z prędkością do 6 km/h i dłuższy jak 10 metrów ma obowiązek uzgodnienia czasu przejazdu z dróżnikiem na przejazdach strzeżonych. pitagoras23 napisał(a):Dodatkowo drągi powinny być wyposażone w takie metalowe elementy, które utrudniałyby przejście ludzi pod samymi drągami.Tzw. firanki. To ma sens i jest możliwe do wprowadzenia od zaraz, bo rozporządzenie przewiduje takie rozwiązanie. Tymczasem w Wolsztynie firanki zlikwidowali. pitagoras23 napisał(a):Nawet jeśli nie montaż kolczatek to choćby podwyższeń (metalowych stopni), które uniemożliwią wjazd pojazdu drogowego na przejazd.To też może utrudnić usunięcie uszkodzonego pojazdu z przejazdu. 
		
		
		11.12.2014, 21:46 
	
	 
	Mariusz W. napisał(a):Tak dla porównania, nie bez powodu wprowadzono przepis, że pojazd poruszający się z prędkością do 6 km/h i dłuższy jak 10 metrów ma obowiązek uzgodnienia czasu przejazdu zKto o nim wie i go przestrzega?  
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze. 
	
PL-KSL 
		
		
		11.12.2014, 21:50 
	
	 
	
		Mariusz W.,  
	
	
nie możemy dostosowywać przepisów dla 1% pojazdów. Trzeba mieć na uwadze większość pojazdów, a tak się składa, że większość to samochody normalne. 
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
 
	
		
		
		11.12.2014, 21:52 
	
	 
	
		Ale nie możesz dla większości narażać 1% na wypadki.
	 
	
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze. 
	
PL-KSL 
		
		
		11.12.2014, 21:56 
	
	 
	
		Przepisy też ustala się jakoś dla większości - nie dogodzisz każdemu.  
	
	
W tym przypadku wprowadzenie takiego a nie innego zapisu lub rozwiązania będzie miało spowodować, że reszta będzie się musiała dostosować 
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
 
	
		
		
		11.12.2014, 21:57 
	
	 
	pitagoras23 napisał(a):Mariusz W.,Musimy. Trzeba uwzględniać, że z dróg korzystają nie tylko samochody osobowe, ale szereg innych pojazdów, od rowerów po wozy konne. 
		
		
		11.12.2014, 22:07 
	
	 
	
		To z takim myśleniem nigdy nie ustali się niczego.  
	
	
Kolei też nie buduje się z myślą o najwolniejszych pojazdach trakcyjnych tylko o najszybszych. Te wolniejsze albo jadą inną trasą albo nie wyjeżdżają w ogóle. 
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
 
	
		
		
		11.12.2014, 22:13 
	
	 
	rustsaltz napisał(a):Żarówka może się spalić w każdej chwilw 4 komorach ? 
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
 
	
		
		
		11.12.2014, 23:23 
	
	 
	pitagoras23 napisał(a):Kolei też nie buduje się z myślą o najwolniejszych pojazdach trakcyjnych tylko o najszybszych. Te wolniejsze albo jadą inną trasą albo nie wyjeżdżają w ogóle.Ale przepisy ustala się tak, jakby jeździły parowozy... Nie możesz zabronić wyjazdu na drogę pojazdom wolnym albo długim. Cytat:w 4 komorach ?A dasz sobie palca obciąć, że żarówka, którą oświetlasz właśnie biurko nie spali się w ciągu najbliższych 10 minut? 
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze. 
	
PL-KSL  | 
		
| Podobne wątki… | |||||
| Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
| Wypadek Nowy Dwór Mazowiecki | dak | 4 | 6 709 | 
		22.01.2019, 22:05 Ostatni post: FlashNDM  | 
	|
| [Ozimek}Wypadek z udziałem Pendolino | Adams | 16 | 16 181 | 
		22.02.2018, 10:29 Ostatni post: matiwi  | 
	|
| Wypadek pod Bydgoszczą | wołodyjowskiIC | 13 | 13 282 | 
		06.09.2017, 18:40 Ostatni post: DamianT  | 
	|
| Wypadek na przejeździe w Wolsztynie | Kolejowy Opole | 13 | 12 112 | 
		02.06.2017, 14:46 Ostatni post: szy_mat  | 
	|
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: | 
| 1 gości |