03.10.2017, 19:24
Dzięki Konradzie za kilka informacji. Mi KD trochę nie leżą z uwagi na moją lokalizację (70 km na południe od Warszawy) ale obawiam się że mogę się nie doczekać na odzew z IC lub Cargo w moim rejonie. Inne spółki też milczą więc człowiek chce iść gdzie tylko jest szansa.
Co do autoryzacji to pod kątem przyszłościowym może być problem jeśli przykładowo w firmie X zrobię autoryzację na same szynobusy kilku rodzajów a za kilka lat będę się starał o etat w firmie Y gdzie w parku taborowym mają np. same EU07 itp tabor.
Kris, jeśli mógłbym Cię jeszcze prosić o kilka informacji nt. pracy czy samego szkolenia na świadectwo w PMT to będę bardzo wdzięczny.
Co do autoryzacji to pod kątem przyszłościowym może być problem jeśli przykładowo w firmie X zrobię autoryzację na same szynobusy kilku rodzajów a za kilka lat będę się starał o etat w firmie Y gdzie w parku taborowym mają np. same EU07 itp tabor.
Kris, jeśli mógłbym Cię jeszcze prosić o kilka informacji nt. pracy czy samego szkolenia na świadectwo w PMT to będę bardzo wdzięczny.