03.05.2020, 14:49
W bazie brakuje jeszcze jeszcze kilku lokomotyw serii SM42. Zrobiłem spis brakujących w bazie pojazdów:
SM42-2025 Właściciel: Celsa Huta Ostrowiec
SM42-2026 Właściciel: Cementownia Chełm. Dodatkowo pojazd posiada numer zakładowy: "15"
SM42-2027 Właściciel: Cemet
SM42-2040 Właściciel: Koksownia Zdzieszowice. Pojazd posiada numer zakładowy: "1"
SM42-2050 Właściciel: Veolia Energia Łódź lub Dalkia Łódź Polska. Przydział: Zakład DC-3
SM42-2065 Właściciel: Cemex (dane z 2016 roku)
SM42-2066 Właściciel: KolTar Grupa Azoty (dane z 2014 roku).
SM42-2081 Właściciel: Nieznany (dawniej prawdopodobnie Orlen co widać po malowaniu oraz podanej informacji na Zduńskich Wieściach Kolejowych). Dnia 8 stycznia 2020 roku stała odstawiona na terenie lokomotywowni we Wrocławiu, ale 13 lutego znalazła się w Gliwicach i była transportowana do huty Łabędy. Niestety nie wiem w jakim celu ona tam została przewieziona.
SM42-2082 Właściciel: Kolprem od 2009 roku (wcześniej: Huta im. Włodzimierza Lenina w Krakowie od 1970 do 2004 roku, następnie używany w latach 2004-2007 przez ISPAT Polska Stal i Mittal Steel Poland a w latach 2007-2009 ArcellorMittal Polska)
SM42-2085 Właściciel: Veolia Energia Łódź lub Dalkia Łódź. Przydział: Zakład DC-3. Dodatkowe informacje: Pojazd posiadał w 2010 roku logo Shella na przodzie długiego nosa pod tabliczką producenta.
SM42-2094 Właściciel: Spedkoks (dawniej Kombinat Koksochemiczny Zabrze)
SM42-2099 Właściciel: Saint Gobain Glass Przydział: Huta szkła w Dąbrowie Górniczej
Informacje pochodzą z galerii Gigabyt i Rail Phototrans.
SM42-2025 Właściciel: Celsa Huta Ostrowiec
SM42-2026 Właściciel: Cementownia Chełm. Dodatkowo pojazd posiada numer zakładowy: "15"
SM42-2027 Właściciel: Cemet
SM42-2040 Właściciel: Koksownia Zdzieszowice. Pojazd posiada numer zakładowy: "1"
SM42-2050 Właściciel: Veolia Energia Łódź lub Dalkia Łódź Polska. Przydział: Zakład DC-3
SM42-2065 Właściciel: Cemex (dane z 2016 roku)
SM42-2066 Właściciel: KolTar Grupa Azoty (dane z 2014 roku).
SM42-2081 Właściciel: Nieznany (dawniej prawdopodobnie Orlen co widać po malowaniu oraz podanej informacji na Zduńskich Wieściach Kolejowych). Dnia 8 stycznia 2020 roku stała odstawiona na terenie lokomotywowni we Wrocławiu, ale 13 lutego znalazła się w Gliwicach i była transportowana do huty Łabędy. Niestety nie wiem w jakim celu ona tam została przewieziona.
SM42-2082 Właściciel: Kolprem od 2009 roku (wcześniej: Huta im. Włodzimierza Lenina w Krakowie od 1970 do 2004 roku, następnie używany w latach 2004-2007 przez ISPAT Polska Stal i Mittal Steel Poland a w latach 2007-2009 ArcellorMittal Polska)
SM42-2085 Właściciel: Veolia Energia Łódź lub Dalkia Łódź. Przydział: Zakład DC-3. Dodatkowe informacje: Pojazd posiadał w 2010 roku logo Shella na przodzie długiego nosa pod tabliczką producenta.
SM42-2094 Właściciel: Spedkoks (dawniej Kombinat Koksochemiczny Zabrze)
SM42-2099 Właściciel: Saint Gobain Glass Przydział: Huta szkła w Dąbrowie Górniczej
Informacje pochodzą z galerii Gigabyt i Rail Phototrans.