Moje podsumowanie przecieków z której podano:
1. Nareszcie się doczekaliśmy, że Mehoffer zostanie wydłużony do Szczecina, ale na razie jest oferta przewozowa w szczyty. Mam nadzieję, że do Szczecina będzie dobrą frekwencją, nawet bardziej.
2. Przemyślanin zniknie ze Świnoujścia, lecz nie zniknie połączenia nocnego do Przemyśla, za niego ma zastąpić Ursa, który właśnie ma być podłączony grupę wagonów w Poznaniu. Moim zdaniem, ze Uznam i Ursa będą mieli dłużej postoju w Poznaniu (40-50 min) ale na razie jak @
ksiedzu wspominał, że na razie nie jest ułożonym, ponieważ w trakcie pracują nad tym. Zastanawiam się, dlaczego Ursa nie może jechać przez Zielonej Góry, w której pokazano na mapie z Rynku Kolejowego. Natomiast co to jest Ursa?
3. Można podziwiać, ze Łukasiewicz wydłuża do Monachium jako grupę wagonów z Chopina. Chopin pojedzie przez Katowic, a Łukasiewicz przez Katowic, Kędzierzyn-Koźle, lecz będzie skomunikowanie z Wrocławia czy z Opola w Kędzierzyn-Koźlu, którym mogliby przesiąść do Łukasiewicza w Kędzierzynie.
4. Trzy pary połączenia do Mockavy, czyli z Krakowa, ze Szczecina oraz z Suwałk. Bardzo się cieszę, ze w końcu Pomorze Zachodnie zyska uruchomienie połączenia międzynarodowego (IC Wigry). Ze Szczecina ma odjechać przed 7 rano, a powrotem po 21. Tylko Mewa zniknie z rozkładu jazdy? To mnie zaciekawi, tym bardziej zdziwi, akurat dlaczego zlikwidują Mewę, żeby mieć obieg z Wigrym czy z Podlasiakiem jako wagonowym?
Czekamy na aktualizację przecieków, jak wcześniej było w rozkładzie 2024/25 we wrześniu.