Mariusz W. napisał(a):Niejedna EU07 z lat. 60. jest jeszcze w użytku i ma się dobrze.
Krążą słuchy, że im nowsza siódemka tym gorsza jej jakość
Ciekawe czy zostawią pomarańczę czy stanie się tradycyjnie niebieska.
pitagoras23, skoro na EP09-046 po NG zostawili te same barwy co poprzednio, to można mieć nadzieję, że i na EP08-007 zostawią pomarańczowy kolor malowania. Trzeba być dobrej myśli ;-)
Moim zdaniem te lokomotywy po NG i od nowego RJ, idealnie nadawały by się do obsługi na całej trasie pociągów IC Przemyśl - Wrocław czy też Przemyśl - Szczecin.
Świnia po modernie ! Dziwnie to wygląda... :->
mogli kurde zlikwidować ten "nos" po gniazdach ukrotnienia
.
A reszta - hmm EU-07?
Pozdrawiam
sm31-131
Można powiedzieć, że po tych NG zostawiono im iście ŚWIŃSKIE ryje, które będa "jakoś" je wyróżniać :lol: A poważnie mówiąc to faktycznie wygląda to beznadziejnie, można było po prostu to zlikwidować tak jak w przypadku EP07-10xx.
A mi tam się podoba, przynajmniej od razu widać, że to EP08
A jeszcze takie pytanie, może głupie, ale po prostu ne wiem - do czego w wersji pierwotnej EP08 służyły te 3 "złącza" umieszczone na nosie ?
Gniazda do sterowania wielokrotnego.
Na pociągach Gwarek 48101 Katowice -> Koszalin (oblot) 84100 -> Katowice planowa lokomotywa to EP08.
Włos napisał(a):A mi tam się podoba, przynajmniej od razu widać, że to EP08
Jeśli zaczną zdejmować nosy z siódemek, to nie odróżnisz starej siódemki (4E) z EP08.
No właśnie gdzieś mi się to obiło o uszy, ale póki co na szczęście to się nie dzieje.
07-335 nie ma nosów, podobnie jak 07-517 z jednej strony. To co prawda siódemki 303E, ale kto wie? Może ta "moda" przeniesie się na siódemki 4E?